نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۳

منتظر بخش چندنفره بازی Dragon’s Dogma 2 نباشید

سازنده Dragon’s Dogma 2 تایید کرد مولفه‌های چندنفره‌ را برای این بازی در نظر نگرفته است.

شرکت کپکام و هیدیاکی ایتسونو، کارگردان بازی 2 Dragon's Dogma تمرکز اصلی خود را روی ارائه یک تجربه کاملا تک‌نفره قرار داده‌اند که در آن بازیکن‌ها به‌همراه پاون‌هایی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، راهی‌ ماجراجویی‌های تازه‌ای می‌شوند. بااینکه کپکام وعده داده است بازی Dragon's Dogma 2 نسبت‌به نسخه اول جهان گسترده‌تری دارد و محتوای بیشتری ارائه می‌دهد اما به‌نظر می‌رسد تمرکز تیم روی ارائه تجربه‌ای کاملا تک‌نفره تغییر نکرده است.

درهمین‌راستا ایتسونو در مصاحبه اخیر خود در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های تجربه چندنفره بازی Dragon's Dogma 2 که باتوجه‌به کلاس‌های متفاوت با نقش‌های منحصر‌به‌فرد می‌تواند جذاب باشد، توضیح داد چنین مولفه‌هایی برای بازی در نظر گرفته نشده است و تیم توسعه برنامه‌ای برای انحراف تمرکز روی یک بازی‌ تک‌نفره که حس آثار چندنفره را به‌همراه داشته باشد، ندارد.

مبارزه با باس غول‌پیکر در بازی Dragon’s Dogma 2

کارگردان Dragon's Dogma 2 افزود:«ما هیچ شکلی از ویژگی‌های چندنفره را برای بازی در نظر نگرفته‌ایم. من فکر می‌کنم بازی‌های آنلاین جنبه‌های خوب خود را دارند و برای بازی‌های تک‌نفره هم همینطور است. بااین‌وجود مفهوم اصلی بازی Dragon's Dogma 2 این بود که ترکیبی از عناصر گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای را که در بازی‌های آفلاین معمولی یافت نمی‌شوند ارائه دهد و در‌عین‌حال از تمام دردسرهای بازی‌های آنلاین دور باشد. این یکی از ایده‌های اصلی بازی اول است که من قصد ندارم از آن منحرف شوم.»

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بازی روی کنسول‌ها فقط یک حالت گرافیکی بدون محدودیت نرخ فریم با هدف ثبات نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد داشت. کپکام ابزار ساخت کاراکتر بازی را به‌صورت رایگان در دسترس عموم قرار داده است تا علاقه‌مندان بتوانند شخصیت‌های Arisen و Pawn خود را ساخته و به بازی نهایی انتقال دهند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده