نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۱

نسخه کامل بازی MultiVersus با محتوای جدید در راه است

استودیو سازنده بازی MultiVersus با پخش یک تریلر از زمان عرضه نسخه نهایی و محتوای جدید آن رونمایی کرد.

شرکت برادران وارنر و استودیو پلیر فرست گیمز در تابستان ۲۰۲۳ نسخه بتای عمومی بازی MultiVersus را در اختیار بازیکن‌ها قرار دادند. حال این دو توسعه‌دهنده در اعلامیه ویدئویی خود تایید کرده‌اند بازی مبارزه‌ای چندنفره و پلتفرمر MultiVersus در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ می ۲۰۲۴) به‌صورت کامل در اختیار بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار می‌گیرد.

در ادامه تونی هوین، کارگردان بازی MultiVersus و یکی از بنیان‌گذاران استودیو پلیر فرست گیمز در ویدیوی جدید حضور پیدا کرد و تاریخ عرضه نسخه نهایی را تایید کرد. این کارگردان در ادامه با نمایش چند طرح مفهومی به معرفی محتوای تازه بازی ازجمله مراحل، شخصیت‌ها، نت‌کد و حالت PvE پرداخت. همچنین مشخص شد بازیکن‌ها می‌توانند انتظار جلوه‌های بصری ارتقایافته و بهبود عملکرد به‌لطف انتقال روی آنریل انجین 5 را از نسخه نهایی بازی داشته باشند.

نبرد کاراکترهای با یکدیگر در MultiVersus

بازی MultiVersus اولین بار در نوامبر ۲۰۲۱ معرفی شد و تیم سازنده اولین تست بتای عمومی آن را در ژوئیه ۲۰۲۲ برگزار کرد. درنهایت این بازی توانست به یکی از موفق‌ترین بازی‌های شرکت برادران وارنر و محبوب‌ترین بازی مبارزه‌ای روی استیم تبدیل شود؛ به‌طوری‌که آمار بازیکن‌های آن تا آگست ۲۰۲۲ به ۱۰ میلیون نفر رسید و درادامه تا ۲۰ میلیون نفر گسترش یافت.

باتوجه‌به موفقیت و محبوبت بازی، تیم سازنده پشتیبانی از بتای عمومی MultiVersus را تا چند فصل ادامه دارد و در این مدت انواع شخصیت‌های محبوب ازجمله ریک و مورتی را به بازی اضافه کرد. در ادامه چند مرحله جدید و آیتم‌های تزئینی رایگان و پولی ازطریق عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفتند تااینکه استودیو پلیر فرست گیمز در ژوئن ۲۰۲۳ اعلام کرد بتای بازی برای آماده شدن آن جهت عرضه نهایی و کامل تعطیل می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده