نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۰

بازی Sea of Thieves با استقبال عالی کاربران پلی استیشن 5 مواجه شد

بازی Sea of Thieves از حدود یک ماه و نیم پیش از عرضه روی پلی استیشن 5 توانسته است تا آمار فوق‌العاده‌ای در این پلتفرم ثبت کند.

شرکت مایکروسافت ماه گذشته از انتشار بازی Pentiment، بازی Hi-Fi Rush، بازی Grounded و بازی Sea of Thieves برای پلی استیشن خبر داد تا به‌این شکل آن‌ها را از انحصار ایکس باکس خارج کند. بازی Pentiment مدتی پیش برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفت و حالا باید شاهد از انحصار خارج شدن سه بازی بعدی باشیم.

حالا Benji-Sales که یک تحلیلگر است، در شبکه اجتماعی ایکس از موفقیت بازی Sea of Thieves قبل از عرضه خبر داده است. طبق گفته او، نسخه پریمیوم بازی Sea of Thieves در ایالات متحده بیشترین میزان پیش‌فروش را به‌خود اختصاص داده است و همچنین نسخه استاندارد آن نیز در رتبه پنجم بالاترین پیش‌فروش‌ها قرار دارد.

باتوجه‌به این آمار بازی Sea of Thieves در پلی استیشن، پیش‌فروش بالاتری نسبت به بازی MLB The Show 24، Star Wars Battlefront Classic Collection، بازی Dragon’s Dogma 2 Deluxe Edition، بازی Elden Ring: Shadow of the Erdtree و بازی Rise of the Ronnin داشته است. طبق اعلام رسانه VGC، وضعیت در بریتانیا نیز به‌همین شکل است و نسخه پریمیوم بازی Sea of Thieves در صدر جدول بیشترین پیش‌فروش و نسخه‌های استاندارد و دیلاکس نیز به‌ترتیب در رتبه‌های چهارم و دهم قرار گرفته‌اند.

بازی Sea of Thieves در تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) و بازی Hi-Fi Rush در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۴ (۲۹ اسفند ۱۴۰۲) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهند شد. همچنین بازی Grounded در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده