نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

استودیو Deviation Games تعطیل شد

ظاهرا استودیو Deviation Games پس از فراز و نشیب‌های فراوان نهایتا تعطیل شده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو مستقل Deviation Games تعطیل شده است؛ استودیویی که توسط توسعه‌دهنده‌های سابق بازی‌های Call of Duty تأسیس شده بود. برخی از کارمندهای این استودیو اخیرا پیام‌هایی را در لینکدین ارسال کردند که نشان از تعطیلی این توسعه‌دهنده در جمعه هفته گذشته دارد.

اریک هانستد، طراح ارشد کاراکتر و اندرو کارول، طراح ارشد رابط کاربری در استودیو Deviation Games در زمان نگارش این مطلب اعلام کرده بودند که به‌خاطر تعطیلی این توسعه‌دهنده به‌دنبال فرصت‌های شغلی جدیدی هستند.

اریک هانستد در لینکدین نوشت: «با تعطیلی Deviation Games در جمعه هفته گذشته به‌طور جدی به‌دنبال یک فرصت شغلی هستم تا به‌عنوان طراح ارشد کاراکتر مشغول به کار شوم. مشتاقانه منتظر ورود به جایی فوق‌العاده هستم.» اندرو کارول نوشت: «با تعطیلی دیوی‌ایشن گیمز در جمعه هفته گذشته دوباره باید به‌سراغ‌ کار جدیدی بروم. به‌خصوص به این خاطر غمگین هستم که به‌تازگی به این استودیو پیوسته بودم و آن‌ها توسعه‌دهنده‌های فوق‌العاده‌ای هستند.»

استودیو Deviation Games از زمان شروع به کار در سال ۲۰۲۱ دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. جیسون بلاندل، یکی از بنیان‌گذارهای استودیو در سال ۲۰۲۲ تصمیم به ترک دیوی‌ایشن گیمز گرفت. در ماه مه ۲۰۲۳ نیز گزارش شد که بازی در دست توسعه آن‌ها لغو شده است؛ اثری لایو-سرویس که برای پلی استیشن 5 در حال توسعه بود. این توسعه‌دهنده با مشکلات دیگری نظیر تعدیل نیرو در سال ۲۰۲۳ نیز دست و پنجه نرم می‌کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده