نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

ریمیک Silent Hill 2 فاصله زیادی تا عرضه ندارد

رده‌بندی سنی Silent Hill 2 Remake در کره جنوبی احتمالا نشان از عرضه بازی در آینده نزدیک دارد.

شرکت کونامی هنوز زمان انتشار ریمیک Silent Hill 2 استودیو Bloober Team را اعلام نکرده است؛ هرچند پلی استیشن در اوایل سال جاری اشاره کرد که این بازی در سال ۲۰۲۴ به‌دست گیمرها می‌رسد. با اینکه ماه گذشته یک تریلر از سایلنت هیل ۲ ریمیک به نمایش درآمد، هنوز نمی‌دانیم که این نسخه چه زمانی دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

بااین‌حال اتفاقات اخیر احتمالا نشان می‌دهد که این بازی به‌زودی روانه بازار می‌شود. همان‌طور که رسانه Gematsu در توئیتر گزارش داد، بازی Silent Hill 2 Remake اخیرا توسط سازمان رتبه‌بندی و مدیریت بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است. نظر به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا در مراحل پایانی توسعه و نزدیک به زمان عرضه آثار انجام می‌شود، می‌توان گفت که زمان زیادی به انتشار سایلنت هیل ۲ ریمیک باقی نمانده است.

ماه گذشته موتوری اوکاموتو، تهیه‌کننده بازی‌های Silent Hill اعلام کرد که ریمیک سایلنت هیل ۲ در مراحل پایانی توسعه قرار دارد و اظهارات مشابه قبلی استودیو Bloober Team را تکرار کرد. تریلر اخیر Silent Hill 2 Remake با واکنش‌های منفی برخی از طرفدارها مواجه شد که تمرکز بیش از حد بازی روی مبارزات را مورد انتقاد قرار دادند.

پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو Bloober Team با فاصله کوتاهی از این اتفاق اعلام کرد که تریلر اخیر Silent Hill 2 Remake کیفیت اصلی بازی را نشان نمی‌دهد و کونامی مسئول بازاریابی بازی است. سایلنت هیل ۲ ریمیک برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده