نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰

بازی Wonder Woman با همکاری استودیو نام‌آشنایی ساخته می‌شود

استودیوی WB Games Montreal در فرایند توسعه‌ی بازی Wonder Woman استودیوی مونولیث پروداکشن به ارائه پشتیبانی فنی می‌پردازد.

با اینکه بیش از سه سال از زمان معرفی بازی Wonder Woman می‌گذرد، هنوز جزئیات زیادی از ماهیت این بازی در دست نیست. حالا و بعد از مدت‌ها، اطلاعات تازه‌ای از تیم سازندگان بازی در استودیوی مونولیث پروداکشن فاش شده است. آگهی شغلی جدید نشان می‌دهد که استودیوی WB Games Montreal، سازنده Gotham Knights و Batman: Arkham Origins در فرایند توسعه‌ی بازی واندر وومن به ارائه پشتیبانی فنی می‌پردازد.

بنابر گزارش رسانه Tech4gamers، در این آگهی شغلی که برای جذب طراح توسعه خارجی بازی‌های WB Games Montreal منتشر شده است، «مهم‌ترین وظیفه» پذیرنده این سمت، «همکاری نزدیک با تیم توسعه‌دهندگان و حمایت از استودیوی مونولیث در ساخت بازی Wonder Woman» بیان شده است.

برایان دبرگ از استودیوی WB Games Montreal در سال ۲۰۲۲ و ازطریق پروفایل لینکدین خود اعلام کرده بود که بازی بعدی این تیم هم به مرحله تولید وارد شده است. WB Games قبلا اعلام کرده بود که بازی Wonder Woman از استودیوی مونولیث، یک تجربه جهان-باز خواهد بود و از سیستم Nemesis بازی‌های قبلی این تیم ازجمله Middle-earth: Shadow of Mordor و Middle-earth: Shadow of War استفاده می‌کند.

همچنین آگهی‌های شغلی سال گذشته حاکی از این بودند که این بازی دارای المان‌های آثار لایو-سرویس پخواهد بود. بااین‌حال WB Games بعد از انتشار این اخبار آن شفاف‌سازی کرد که واندر وومن به‌عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی تک‌نفره توسعه داده می‌شود. با اینکه هنوز احتمال وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این بازی وجود دارد، اما همین که Wonder Woman لایو-سرویس نیست، می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به‌عنوان جدیدترین بازی WB Games در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی قرار گرفت. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را در زومجی مطالعه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده