// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

بازی مرد عنکبوتی ۲ با قابلیت‌هایی کاربردی به‌روزرسانی شد

به‌روزرسانی جدید Marvel's Spider-Man 2 همزمان با رفع مشکلات بازی، ویژگی‌های جدیدی مانند نیو گیم پلاس را به این اثر اضافه می‌‌کند.

استودیو Insomniac Games با انتشار به‌روزرسانی شماره ۱/۰۰۲ مشکلات کوچک بازی Marvel's Spider-Man 2 را برطرف می‌سازد و ویژگی‌‌های متفاوتی مانند نیو گیم پلاس، قابلیت تکرار مراحل و امکان تغییر روز و شب را به این اثر اضافه می‌کند.

قابلیت نیو گیم پلاس که ویژگی اصلی این به‌روزرسانی یه‌حساب می‌آید، به بازیکن‌ها اجازه دسترسی به مراحل Ultimate را می‌دهد؛ مراحلی که به‌عنوان راهی برای قوی‌تر شدن بازیکن‌ها در مراحل اصلی (که در روند عادی بازی چنین امکانی وجود نداشت) تلقی می‌شود. گیمرها می‌‌توانند در مسیر مراحل یاد‌شده مدل‌های جدیدی از Symbiote Suit‌ها را باز کنند. آن‌‌ها همچنین می‌ توانند هر دو مزیت را در یک اسلات Suit Tech مشترک فعال کنند.

اینسامنیاک گیمز این به‌روزرسانی را در ماه گذشته، همزمان با رونمایی از دو لباس پولی و قابل خرید بازی مرد عنکبوتی ۲ معرفی کرد. این لباس‌ها (که با نام Fit N' Fresh شناخته می‌شوند) در همکاری با استودیو Gameheads طراحی و معادل ۴/۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌‌اند. سونی درآمد حاصل از فروش این لباس‌ها را تا یک میلیون دلار برای «حمایت از هدف اصلی استودیو Gameheads برای توانمندسازی جوانان کم‌درآمد و جوانان رنگین‌پوست در صنعت بازی‌های ویدیویی» اهدا می‌کند. در پایان لباس‌های یاد‌شده به‌صورت رایگان دردسترس تمام بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت.

بازی Marvel's Spider-Man 2 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5 قابل تجربه است. این اثر با فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای خود بسیار موفق ظاهر شده است، اما این موفقیت جلوی تحت‌ تأثیر قرارگیری استودیو اینسامنیاک گیمز در راستای تعدیل نیروهای سونی را نگرفته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده