نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

نسخه کامپیوتر Infamous Second Son در راه است؟

به‌نظر می‌رسد که طرفدارها باید انتظار عرضه بازی Infamous Second Son برای کامپیوتر را داشته باشند.

در سال‌های اخیر سونی تمرکز بیشتری روی انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر داشته است و بسیاری از بازی‌های این شرکت ازجمله Helldivers 2 و God of War به موفقیت‌های بزرگی در این پلتفرم دست یافتند. در ماه ژانویه یک شایعه مبنی‌بر انتشار نسخه پی‌سی The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima منتشر شد و سونی اخیرا تأیید کرد که بازی گوست آو سوشیما در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۶ مه ۲۰۲۴) به کامپیوتر می‌آید.

این افشاگر در آن زمان ادعا کرد که سونی مشغول بررسی انتشار بازی‌های قبلی پلی استیشن برای کامپیوتر است و طرفدارها می‌توانند انتظار تجربه بازی Infamous Second Son در این پلتفرم را داشته باشند. سونی به روند عرضه بازی‌های انحصاری خود برای پی‌سی سرعت بیشتری داده است، اما توجه زیادی به آثار نسل‌های قبلی پلی استیشن ندارد. بااین‌حال راه‌یابی بازی Ghost of Tsushima به کامپیوتر اعتبار بیشتری به ادعای این افشاگر بخشیده است.

ظاهرا این افشاگر یکی از کارمندهای Nixxes Software، استودیو مسئول پورت بازی‌های پلی استیشن برای کامپیوتر است. تصمیم سونی برای افزایش تمرکز روی آثار قدیمی‌تری نظیر Infamous Second Son می‌تواند نتایج چشم‌گیری در آینده داشته باشد. این بازی‌ها در زمان عرضه نظر بسیاری از کاربران کامپیوتر را جلب کردند، اما هرگز دردسترس آن‌ها قرار نگرفتند. اینفومس سکند سان هنوز پس از سال‌ها دارای گرافیک خیره‌کننده و گیم‌پلی جذابی است.

اگر سونی به‌سراغ عرضه بازی‌های قدیمی‌تر پلی استیشن برای کامپیوتر برود، طرفدارها می‌توانند منتظر بازی Bloodborne نیز باشند. غیبت این بازی در پی‌سی برای بسیاری از بازیکن‌ها ناامیدکننده بوده است و تقاضای زیادی برای عرضه آن وجود دارد. نه‌تنها بلادبورن و اینفومس سکند سان، بلکه بازی‌های ارزشمند دیگری نیز برای پورت وجود دارند. البته نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima اخیرا واکنش منفی برخی از طرفدارها را به‌دنبال داشت.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده