نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۶

قسمت سوم ریمیک Final Fantasy 7 امکان کاوش در دنیای بازی را می‌دهد

اسکوئر انیکس جهان قسمت سوم ریمیک Final Fantasy 7 را برای سازگاری بیشتر با مکانیسم‌های های‌ویند تغییر می‌دهد.

بااینکه زمان زیادی از عرضه Final Fantasy 7 Rebirth نمی‌گذرد اما می‌دانیم که اسکوئر انیکس توسعه قسمت پایانی از سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی 7 را شروع کرده است. اکنون طرفداران تمایل دارند جزئیات بیشتری از این قسمت و نحوه تمام شدن سه‌گانه به‌دست آورند. به‌تازگی توسعه‌دهنده تایید کرد جهان قسمت سوم برای تطبیق بهتر با کارکردهای های‌ویند بازسازی خواهد شد.

نائوکی هاماگوچی، کارگردان ریمیک فاینال فانتزی 7، در گفت‌وگو با واشنگتن پست به طرفداران اطمینان داد نقشه نسخه آینده به‌همان‌اندازه بازی اورجینال قابل کاوش خواهد بود. هاماگوچی در ادامه گفت: «من قطعا می‌خواهم به همان چیزی که بازیکن‌ها از کاوش با های‌ویند در جهان بازی آینده انتظار دارند دست یابم.»

بازیکن‌ها در آخرین اکت بازی Final Fantasy 7 Rebirth با های‌ویند رو‌به‌رو می‌شوند. اینکه چگونه کاوش در جهان بازی با اضافه شدن این وسیله تغییر خواهد کرد، هنوز مشخص نیست اما احتمالا بازیکن‌ها به‌وسیله آن به Rocket Town بروند. این شهر مکانی است که از نسخه Rebirth حذف شد تا منطقه Gongaga جایگزین آن شود. هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه قسمت سوم ریمیک فاینال فانتزی 7 منتشر نشده اما اسکوئر انیکس پیشرفت‌های خوبی در نگارش داستان و سناریوها داشته است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده