نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۸

Alan Wake 2 روی کامپیوترهای بیشتری قابل بازی می‌شود

شرکت رمدی مشخصات حداقل کارت گرافیک موردنیاز برای تجربه بازی Alan Wake 2 را کاهش داده است.

رمدی اینترتینمنت به‌روزرسانی‌های مهمی را برای بازی Alan Wake 2 تدارک دیده است که مهم‌ترین آن‌ها در فصل بهار حالت عکاسی را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. حال این استودیو اعلام کرده است به‌روزرسانی بعدی Alan Wake 2 مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای تجربه بازی را تغییر می‌دهد.

بازیکن‌های کامپیوتر پس‌از دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند با پردازنده‌های گرافیکی GeForce GTX 1070 انویدیا یا Radeon RX 5600 XT ای‌ام‌دی بازی Alan Wake 2 را با رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی حالت گرافیکی Low تجربه کنند. پیش از این تجربه بازی روی پایین‌ترین کیفیت به کارت گرافیک GeForce RTX 2060 یا Radeon RX 6600 نیاز داشت. این به‌روزرسانی تنها مشخصات پردازنده گرافیکی را کاهش می‌دهد و تغییری در سایر مشخصات اعمال نخواهد کرد.

بااین‌وجود به‌روزرسانی مذکور می‌تواند عملکرد بازی روی سیستم‌های پایین‌رده را تا حد قابل‌قبولی ارتقا ببخشد. بازی ترسناک Alan Wake 2 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شده است. رمدی علاوه بر حالت فوتو مود مشغول توسعه دو بسته الحاقی پولی به‌نام‌های Night Springs و Lake House است که اولین آن در بهار پیش‌رو در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده