نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰

زمان شروع فصل سوم بازی Call of Duty Mobile اعلام شد

شرکت اکتیویژن با پخش تریلر جدیدی از فصل سوم بازی Call of Duty Mobile با نام Vintage Vigilance رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اکتیویژن با پخش تریلر جدیدی از فصل سوم بازی Call of Duty Mobile رونمایی کرده است. فصل سوم تحت عنوان Vintage Vigilance رأس ساعت ۳:۳۰ بامداد ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ به‌وقت ایران آغاز خواهد شد و شامل نقشه بخش چندنفره، سلاح‌ها، مهارت اپراتور و یک بتل پس تازه با ۵۰ سطح از آیتم‌های رایگان و پولی ازجمله پوسته اپراتورها، پوسته سلاح‌ها، CoD Point و لوازم تزئینی جدیدی می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

سطوح رایگان بتل پس فصل سوم بازی کال آو دیوتی موبایل یک مسلسل دستی و مهارت اپراتور جدیدی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. مسلسل نیمه-خودکار TEC-9 از بازی Black Ops Cold War به این نسخه می‌آید؛ درحالی‌که مهارت اپراتور Havoc امکان ایجاد اختلال در رادار و از کار انداختن تجهیزات در یک منطقه خاص را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. آیتم‌های سطوح پولی بتل پس نیز شامل پوسته‌هایی با طرح گانگسترها برای اپراتورهای سیلور، ایتن، سیمز و سراف و پوسته‌های جدیدی برای تفنگ تهاجمی M13، تفنگ تک‌تیرانداز HDR و مسلسل دستی TEC-9 می‌شود.

فصل سوم Call of Duty Mobile نقشه Cheshire Park را به بازی اضافه می‌کند که در بازی Modern Warfare محصول ۲۰۱۹ معرفی شده بود. این فصل شامل رویدادها و چالش‌های جدیدی است که می‌تواند طرفدارها را برای ساعت‌های طولانی سرگرم کند. گیمرها در رویداد Contraband Chase به جمع‌آوری و تحویل محموله‌ها برای کسب امتیاز و دریافت جوایزی نظیر پوسته‌های سلاح‌ و اپراتور می‌پردازند. در آن‌سو رویداد Spring Easter Hunt به بازیکن‌ها اجازه شکستن تخم‌مرغ‌های عید پاک برای دریافت امتیاز و تبدیل آن‌ها به جوایزی با مضمون عید پاک را می‌دهد.


منبع CallofDuty
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده