نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 زودتر از انتظار عرضه می‌شود

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

شایعه‌های زیادی مبنی‌بر انتشار نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima به گوش می‌رسید، اما بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی نهایتا تأیید کرد که این نسخه در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۶ مه ۲۰۲۴) عرضه می‌شود. اکنون همان افشاگر نسخه کامپیوتر گوست آو سوشیما اعلام کرد که کاربران کامپیوتر احتمالا پس از این بازی می‌توانند The Last of Us Part 2 را تجربه کنند. این افشاگر اشاره کرد که نسخه پی‌سی لست آو آس پارت ۲ فاصله زیادی تا معرفی ندارد.

نظر به اینکه نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 در اوایل سال ۲۰۲۴ دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار گرفت، جای تعجبی ندارد که شرکت سونی بخواهد این بازی را برای کامپیوتر عرضه کند. فصل دوم سریال لست آو آس نیز در دست تولید است که اعتبار بیشتری به این شایعه می‌بخشد. با اینکه زمان دقیق انتشار نسخه پی‌سی لست آو آس ۲ مشخص نیست، افشاگری با نام Silknigth ادعا کرد که زمان زیادی تا تحقق این امر باقی نمانده است.

بازی The Last of Us Part 2 در سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن 4 منتشر شد و به‌خاطر داستان، گرافیک و گیم‌پلی مورد تحسین منتقدها قرار گرفت. سونی پیش از انتشار Ghost of Tsushima به‌سراغ عرضه نسخه کامپیوتر Horizon Forbidden West خواهد رفت. نظر به تسریع روند انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای پی‌سی دور از ذهن نیست که سونی بخواهد لست آو آس پارت ۲ را با فاصله کوتاهی پس از گوست آو سوشیما روانه بازار کند.

با اینکه سونی هنوز شایعه راه‌یابی بازی The Last of Us Part 2 به کامپیوتر را تأیید نکرده است، اما احتمالا می‌توان به ادعای Silknigth استناد کرد. این افشاگر به این موضوع اشاره می‌کند که نسخه پی‌سی لست آو آس پارت ۲ زودتر از انتظار روانه بازار می‌شود. نظر به اینکه سونی سرعت انتشار آثار انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر را افزایش داده است، گمانه‌زنی می‌شود که این بازی محبوب ناتی داگ در اواخر سال ۲۰۲۴ به‌دست بازیکن‌ها برسد.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده