// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۱

مدت زمان تمام کردن داستان اصلی بازی Dragon's Dogma 2 مشخص شد

کارگردان بازی Dragon's Dogma 2 مدعی شد افرادی که تنها روی داستان اصلی این اثر متمرکز می‌شوند، مدت زمان یکسان با نسخه اول به تجربه آن خواهند پرداخت.

در میان آثار انبوه در سال ۲۰۲۴، بسیاری از طرفداران در انتظار بازی Dragon's Dogma 2 هستند؛ اثری نقش‌آفرینی که شرکت Capcom نقشه‌ آن را ۴ برابر بزرگ‌تر از نسخه اول اعلام کرده است، اما بزرگ بودن نقشه به معنای طولانی‌تر قسمت دوم بازی نیست.

هیدیاکی ایتسونو، کارگردان بازی در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه Game Informer ادعا کرد که اگر بازیکن‌ها فقط روی داستان اصلی متمرکز شوند، مدت زمان تجربه آن‌‌‌ها با نسخه اول Dragon's Dogma (که نزدیک به ۴۰ ساعت می‌شود) یکسان خواهد بود. البته مدت زمان تجربه بازی در صورت انجام دادن موارد و کارهای فرعی متعدد بسیار بیشتر خواهد شد. او در این مورد اظهار داشت:

«مدت زمان بازی برای بازیکن‌هایی که روی داستان اصلی متمرکز می‌شوند، به نسبت نسخه اول تغییر زیادی نخواهد داشت. ما برای افرادی که دوست دارند همه‌ ویژگی‌های بازی را تجربه کنند، المان‌های بسیاری را اضافه کرده‌ایم؛ موارد بسیاری می‌توانند توجه بازیکن‌ها را به خود جلب کنند و مدت زمان تجربه‌ آن‌ها را افزایش دهند.»

کپکام همزمان با نزدیک شدن به تاریخ عرضه Dragon's Dogma 2، روند تبلیغات این اثر را افزایش داده است و در تاریخ ۱۷ اسفند (۷ مارس) طی رویداد Capcom Hightlights جزئیات بیشتری از آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین احتمال دارد که نسخه دموی بازی (که پیش‌تر شایعاتی از آن پخش شده بود) در رویداد یاد شده معرفی شود.

بازی Dragon's Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده