نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۶

بازی The Sinking City 2 با نمایش تریلری معرفی شد

در جریان رویداد Xbox Partner Preview با نمایش تریلری از بازی ترسناک و تخیلی The Sinking City 2، ساخته‌ی استودیوی Frogwares رونمایی شد.

استودیو فراگ‌ورز (Frogwares) دقایقی پیش اولین تریلر بازی The Sinking City 2 را به نمایش گذاشت. The Sinking City 2 دنباله بازی اول این مجموعه و الهام گرفته از آثار ترسناک و تخیلی لاوکرفت است که براساس تریلر نمایش داده شده، در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

همان‌طور که اشاره شد، بازی‌های The Sinking City از آثار Lovecraft الهام گرفته است و وقایع آن نیز در دنیایی در ایالت Massachusetts در سال ۱۹۲۰ اتفاق می‌افتد. بازی داستان کاراکتری به نام Charles W. Reed را روایت می‌کند که درواقع یک کارآگاه خصوصی است. وی ماجرای خود را در شهر Oakmont آغاز می‌کند، جایی که به‌دلیل اتفاقات فرا طبیعی در حال غرق شدن است. گشت‌و‌گذار یکی از موارد اصلی گیم‌پلی بازی The Sinking City را تشکیل می‌دهد و بازیکنان باید از وقایع ترسناکی که برای دنیای این بازی رخ داده است مطلع شوند و رمز و راز‌های‌ آن را برملا کنند.

نظر شما درباره‌ی بازی جدید سری The Sinking City چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


mobogift Logo

حامی لایو زومجی از مراسم بازی های ایکس باکس: موبوگیفت سایت رسمی فروش گیفت کارت با تحویل فوری، پلی استیشن، استیم، ایکس باکس، آیتونز، تلگرام پرمیوم و...


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده