نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۸

اولین تریلر از گیم پلی بازی Unknown 9: Awakening منتشر شد

در جریان رویداد امشب ایکس باکس، تریلری از بازی Unknown 9: Awakening نمایش داده شد که تاریخ حدودی انتشار آن را مشخص می‌کند. 

بازی Unknown 9: Awakening اولین بار در جریان گیمزکام ۲۰۲۰ با انتشار تریلری معرفی شد و پس از آن در سکوت خبری بود. حال در جریان رویداد امشب ایکس باکس، باندای نامکو تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد که تاریخ حدودی انتشار آن را هم اعلام می‌کند؛ بر این اساس Unknown 9: Awakening قرار است تابستان ۲۰۲۴ برای کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت و همینطور کامپیوتر منتشر شود. 

بازی روایتگر داستان شخصیتی به نام هارونا است که قدرت‌های ویژه‌ای دارد و در کنار اینکه این قدرت‌ها توانایی‌های منحصربه‌فردی به او می‌دهند، باعث شده‌اند تا او تحت تعقیب گروهی با نام Ascendants هم قرار بگیرد. گیمر‌ها در بازی این حق انتخاب را خواهند داشت تا همه‌چیز را به شکل مخفی‌کاری پیش ببرند یا اینکه با دشمنان درگیر شوند و از مهارت‌های هارونا برای نبرد‌های نفس‌گیر بهره ببرند. آنیا کالتورا، بازیگر سریال ویچر، وظیفه ایفای نقش و صداپیشگی شخصیت هارونا را در بازی Unknown 9: Awakening برعهده خواهد داشت. 

در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


mobogift Logo

حامی لایو زومجی از مراسم بازی های ایکس باکس: موبوگیفت سایت رسمی فروش گیفت کارت با تحویل فوری، پلی استیشن، استیم، ایکس باکس، آیتونز، تلگرام پرمیوم و...


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده