نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut برای کامپیوتر معرفی شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به‌طور رسمی از عرضه بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut ساخته استودیوی ساکر پانچ برای کامپیوتر خبر داد.

پس از انتشار چندین شایعه، شرکت سونی به‌طور رسمی تأیید کرد که بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای کامپیوتر منتشر می‌شود. این نسخه از Ghost of Tsushima شامل بازی اصلی، بسته الحاقی Iki Island و حالت کوآپ Legends می‌شود. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یک تریلر از بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut با محوریت ویژگی‌های نسخه پی سی آن منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut توسط استودیوی Nixxes توسعه پیدا کرده است و از نرخ فریم قفل‌نشده، مانیتورهای اولترا واید با رزولوشن 21:9 و 32:9 و رزولوشن 48:9 در تنظیمات سه مانیتوره و ویژگی‌های Nvidia DLSS 3 ، AMD FSR 3 و Intel XeSS پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از Nvidia DLAA و FSR 3 Native AA و کنترلر دوال‌سنس و ویژگی‌های بازخورد لمسی و محرک‌های سازگار آن نیز در نسخه پی‌سی این بازی وجود دارند.

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. نسخه کامپیوتر این اثر در دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز عرضه خواهد شد. طبق شایعه‌های منتشر شده، استودیوی ساکر پانج هم‌اکنون روی دنباله این بازی کار می‌کند. با پیش‌خرید این بازی و اتصال حساب استیم خود به حساب پلی استیشن نتورک چند لباس به‌عنوان جایزه دریافت خواهید کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده