نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۴

بازی Dragon’s Dogma 2 تنها یک حالت گرافیکی دارد

تنها حالت گرافیکی بازی Dragon’s Dogma 2 روی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه تمرکز دارد.

شرکت کپکام اخیرا نمایش‌های مفصلی از بازی Dragon’s Dogma 2 به اشتراک گذاشته است که در آن‌ها می‌توانیم نگاهی به مبارزه با کلاس‌های مختلف و طراحی دنیای بازی داشته باشیم. حال هیدیاکی ایتسونو، کارگردان Dragon’s Dogma 2 در مصاحبه با گیم اینفورمر به سؤال طرفداران درباره امکان تجربه بازی بدون محدودیت نرخ فریم پاسخ داده است.

ایتسونو در این مصاحبه خاطرنشان کرد: «بازی محدودیت نرخ فریم ندارد. هدف ما این است نرخ فریم در محدوده ۳۰ یا بالاتر باشد. برای کنسول‌ها هم همین هدف را داریم. شما می‌توانید بعضی عملکردها را خاموش یا روشن کنید اما حالت گرافیکی مجزا که مجموعه‌ای از ویژگی‌های بصری را غیرفعال کند، در دسترس نخواهد بود. بااین‌وجود نرخ فریم روی تمام کنسول‌ها بدون محدودیت است.»

مبارزه یک جنجگو با گرز و سپر در بازی Dragon’s Dogma 2

باتوجه‌به‌گفته بالا، کارگردان Dragon’s Dogma 2 تایید کرده است این بازی تنها یک حالت گرافیکی با تمرکز بر حفظ نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه دارد و حالت گرافیکی دیگری را که امروز در اکثر بازی‌های نسل نهم برای دریافت نرخ فریم بالاتر وجود دارد در دسترس قرار نمی‌دهد؛ بنابراین عملکرد موردانتظار بازی روی تمام پلتفرم‌ها ازجمله کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تقریبا ۳۰ فریم در ثانیه خواهد بود.

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) عرضه می‌شود. قرار دادن تنها یک حالت گرافیکی با تمرکز روی نرخ ۳۰ فریمی تنها غافلگیری توسعه‌دهندگان برای طرفداران سری است. این بازی قابلیت سفر سریع را محدود می‌کند تا بازیکن‌ها به کاوش بیشتر در دنیای آن تشویق شوند. همچنین این بازی شامل فهرست یا نشانگری برای مأموریت‌ها نیست و بازیکن باید برای موفقیت در هر مأموریت به نشانه‌ها و راهنمایی همراهان توجه کند. سازندگان Dragon’s Dogma 2 تا این حد بسنده نکرده‌اند و تنها یک فایل ذخیره را در دسترس بازیکن قرار می‌دهند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده