نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰

تاریخ انتشار Cataclismo، بازی جدید سازنده Moonlighter اعلام شد

استودیو Digital Sun با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی استراتژی همزمان Cataclismo پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار بازی Cataclismo با پخش تریلر جدیدی اعلام شده است. استودیو Digital Sun، سازنده بازی Moonlighter و بازی The Mageseeker: A League of Legends Story اعلام کرد که این بازی شهرسازی استراتژی همزمان در ماه جولای ۲۰۲۴ دردسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

بودجه مورد نیاز برای تولید بازی Cataclismo ازطریق کیک‌استارتر تأمین شد. این ویدیوگیم سبک استراتژی همزمان و دفاع از برج را برای ارائه یک تجربه سرگرم‌کننده با یکدیگر ترکیب می‌کند. این بازی در دنیایی جریان دارد که به‌خاطر رویدادی با نام «تحول ناگهانی» ویران شده است و وظیفه بازسازی این دنیای نابودشده را به گیمر محول می‌کند.  

در طول روز به جمع‌آوری منابع برای ساختن گام‌به‌گام قلعه به سبک لگو می‌پردازید و سربازها و تله‌هایی را در محل مستقر می‌کنید. با فرا رسیدن شب، امواج هیولاها به قلعه حمله می‌کنند و باید آن‌ها را به عقب برانید. این بازی دارای فیزیک واقع‌گرایانه است؛ طوری‌که قلعه‌ها به‌شکل طبیعی فرو می‌ریزند و سقوط آوارها باعث نابودی دشمنان می‌شود.

بازی Cataclismo امکان ارتقاء قلعه با اجزای ساختمانی، سربازها و موارد دیگر را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. این بازی درکنار کمپین داستانی تک‌نفره ۳۰ ساعته شامل حالت Creative، حالت بقا مبتنی‌بر امواج دشمنان و یک حالت Skirmish متمرکز بر نبرد است. این ویدیوگیم در تاریخ ۲۸ تیر ۱۴۰۳ (۱۸ جولای ۲۰۲۴) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد و طرفدارها اکنون می‌توانند به‌صورت رایگان به تجربه نسخه دمو بازی در پلتفرم استیم بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده