// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۱

تریلرهای جدید Dune: Awakening دنیای بازی را به تصویر می‌کشد

استودیو Funcom با انتشار دو تریلر از Dune: Awakening، جزئیات المان‌های بقا و ارتباط فیلم‌های این اثر با بازی را به نمایش گذاشت.

استودیو Funcom با انتشار دو تریلر جدید از Dune: Awakening با نام Survive Arrakis، جزئیات جدیدی از این بازی در سبک بقا و MMORPG را با طرفداران در میان گذاشت؛ بازیکن‌ها می‌توانند با استفاده از منابع متفاوت پایگاه‌هایی بسازند و در بیابان‌های مرگبار این جهان پرسه بزنند. این استودیو درکنار تریلر یاد شده ویدیو دیگری را با حضور جول بایلوس، کارگردان و گریگ فریسر، فیلم‌بردار منتشر کرده است.

در این ویدیو که Creating Worlds from Book to Film نامیده شده است فریسر و بایلوس در مورد تبدیل کردن المان‌های فضای فیلم‌ها به بازی صحبت می‌کنند. استودیو فان‌کام پیش از این در سال ۲۰۲۳ در مورد بازی Dune: Awakening صحبت کرده بود. فان‌کام ۵ ستون اصلی این بازی را بقا، سیاست و توطئه، گشت‌وگذار بی‌نهایت، مبارزات با تسلیحات ترکیبی و شخصی‌سازی خواند؛ حروف اول این کلمات در زبان انگلیسی کلمه SPICE را تشکیل می‌دهند که به جنگ‌های داخل دنیای تل‌ماسه اشاره دارد.

بازیکن‌ها در این بازی مانند Conan: Exiles، اثر دیگر استودیو فان‌کام در سبک بقا باید از صفر شروع کنند و مقرهای خود را بسازند. هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای Dune: Awakening در نظر گرفته نشده است، اما بازیکنان می‌توانند برای نسخه بتای بازی در وبسایت رسمی این استودیو ثبت‌نام کنند. بازی Dune: Awakening برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده