بازی چندنفره Control احتمالا زاویه دوربین متفاوتی دارد
استودیو رمدی اینترتینمنت اخیرا با عرضه بازی ترسناک Alan Wake 2 به موفقیت بزرگی دست یافت. این دنباله تا آخرین آمار رسمی منتشر شده بیش از ۱.۳ میلیون فروش داشته و موفقیت آن باعث شد تا رمدی بتواند روی پروژههای دیگر ازجمله دنباله و اسپینآف Control سرمایهگذاری بیشتری کند. نسخه فرعی بازی کنترل بهعنوان یک بازی کوآپ و لایو سرویس توصیف شده است و با نام رمزی Condor توسعه خود را پیش میبرد.
حالا رمدی یک آگهی شغلی تازه پخش کرده است و بهدنبال استخدام انیماتور ارشد گیمپلی برای پروژه Condor میگردد. نکته جالب در توضیحات این آگهی شغلی به تمرکز بازی آینده روی گیمپلی اولشخص مربوط میشود. همچنین در متن این آگهی هیچ اشارهای به ویژگیها و زاویه دید سومشخص مشاهده نشده است که نشان میدهد احتمالا اسپین-آف Control برخلاف بازی اصلی، یک اثر تیراندازی اولشخص خواهد بود.
باتوجهبه اینکه سبک تیراندازی اولشخص در میان بازیکنهای آنلاین بسیار محبوب است، انتخاب آن برای یک بازی لایو سرویس و کوآپ منطقی بهنظر میرسد. رمدی پیشازاین روی کمپین تکنفره بازی CrossfireX کار کرده است که تجربه تیراندازی اولشخص با انجین نورثلایت را ارائه میداد؛ بنابراین انتخاب زاویه دید اولشخص برای پروژه Condor میتواند راهکار جدید رمدی برای جذب مخاطبان تازه باشد.
رمدی درحالحاضر روی چند پروژه تیراندازی سومشخص کار میکند و انتخاب زاویه دید متفاوت برای پروژه Condor به تیم سازنده فرصت میدهد تا دیدگاه روایی و خلاقیتهای خود را به شیوههای جدید و منحصربهفرد نشان دهند. همچنین این احتمال وجود دارد که پروژه Condor ترکیبی از گیمپلی اولشخص و سومشخص را ارائه دهد.
بااینکه این ویژگی میتواند برای بسیاری از توسعهدهندگان چالشبرانگیز باشد اما رمدی بارها نشان داده است از خلق تجربههای تازه و خلاقانه ترسی ندارد. بااینکه این شرکت نتوانست در توسعه کمپین داستانی CrossfireX بدرخشد اما پروژه Condor میتواند راه جدیدی برای بازگشت قدرتمند رمدی فراهم کند.