نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

فروش درخشان مجموعه پرسونا به‌لطف عرضه Persona 3 Reload ادامه دارد

شرکت اتلوس به‌تازگی آمار جدیدی از فروش کلی مجموعه بازی‌های Persona به‌اشتراک گذاشته است.

سری بازی‌های نقش‌آفرینی Persona به‌لطف بازی Persona 5 بیشتر از قبل میان بازیکن‌ها در سراسر جهان شناخته شده و طرفداران بیشتری پیدا کرده است، بنابراین طبیعی است که فروش این مجموعه هم رشد چشمگیری داشته باشد. این‌طور که شرکت اتلوس در جدیدترین آمار خود اعلام کرده است، فروش مجموعه بازی‌های Persona در سراسر جهان و روی تمام پلتفرم‌ها از ۲۲/۶ میلیون نسخه عبور کرده است.

این آمار مربوط‌به فروش تمام نسخه‌های این سری، اسپین‌آف و نسخه‌های دوباره منتشر شده آن‌ها است. بخش بزرگی از این افزایش فروش مربوط به عرضه بازی Persona 3 Reload در ماه گذشته است، بازی‌ای که در هفته اول انتشار خود فروش یک میلیون نسخه‌ای داشت و به بزرگ‌ترین عرضه اتلوس تابه‌امروز تبدیل شد. اتلوس به‌مناسبت رسیدن به‌این نقطه عطف برای مجموعه، تریلری ویژه برای بازی Persona 3 Reload منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بخش قابل توجهی از فروش مجموعه پرسونا مربوط‌به بازی Persona 5 و اسپین‌آف‌های آن است که تابه‌حال روی هم ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. اتلوس اعلام کرده است که قصد ندارد مانند بازی Persona 4 Golden یا بازی Persona 5 Royal یک نسخه گسترده‌تر از بازی Persona 3 Reload منتشر کند، اما طبق اطلاعاتی که توسط دیتاماینترها استخراج شده است، اختتامیه The Answer بازی Persona 3 FES قرار است در قالب یک بسته الحاقی به این اثر اضافه شود، موضوعی که یکی از ایستراگ‌های این بازی نیز به‌آن اشاره می‌کرد.

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که از برنامه اتلوس برای انتشار بازی Persona 3 Reload روی کنسول نینتندو سوییچ ۲ خبر می‌دهند. طبق گزارش‌های منتشر شده، اتلوس روی بازی Persona 6 کار می‌کند و قصد دارد در سال ۲۰۲۵ آن را منتشر کند، این بازی قرار است یک تجربه نیمه جهان‌باز را ارائه دهد و سگا، شرکت مادر اتلوس باتوجه‌به رشد قابل‌توجه تعداد طرفداران مجموعه پرسونا انتظار دارد که این بازی در سال اول عرضه خود به فروش پنج میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده