// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷

بازی جدید تایتان فال ساخته می‌شود

جف گراب از ساخت بازی جدید استودیو ریسپاون توسط کارگردان Titanfall خبر داد، اما این بازی قرار است در دنیای تایتان‌فال جریان داشته باشد.

جف گراب، خبرنگار صنعت بازی‌های ویدیویی در جدیدترین قسمت برنامه Game Mess Mornings از وضعیت استودیو Respawn Entertainment و توسعه اثری جدید براساس آی‌پی Titanfall توسط استیو فوکودا، کارگردان مجموعه بازی تایتان‌فال خبر داد؛ او مدعی شد که فوکودا درکنار شرکت سازنده در حال توسعه بازی‌ای واقع در جهان تایتان‌فال است. ماه‌ها پیش وینس زمپلا، مدیرعامل استودیو ریسپاون اینترتینمنت اعلام کرد که فوکودا در حال ساخت بازی جدیدی است، اما این اثر هرگز نسخه سوم تایتان‌فال نخواهد بود.

گراب در راستای تعدیل نیروها در شرکت الکترونیک آرتز که استودیو ریسپاون را نیز تحت تأثیر قرار داد و موجب لغو شدن روند توسعه شوتر اول شخصی در دنیای جنگ ستارگان (طبق شایعات براساس مندلورین بود) شد، از اطلاعات خود در مورد پروژه‌های در دست ساخت ریسپاون اینترتینمنت پرده برداشت. او همزمان با اعلام توسعه اثری در دنیای تایتان‌فال توسط فوکودا، ادعا کرد که بازی یاد شده در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و تیم سازنده به‌زودی بزرگ‌تر خواهد شد. گراب در این مورد اظهار داشت:

«این بازی در شرایط کنونی و تا جایی‌که من متوجه هستم، در جهان تایتان‌فال جریان دارد.» او تأکید کرد که «نمی‌داند» چگونه بازی یاد‌ شده در جهان تایتان‌ فال توسعه می‌یابد، اما دنباله‌ای از آن نیست. گراب معتقد است که استودیو ریسپاون «راهی را برای تحقق این ایده‌ها پیدا خواهد کرد» و همزمان به دنباله‌ی Titanfall 2 اشاره کرد.

الکترونیک آرتز در سال گذشته از لغو شدن بازی Titanfall Legends (اثری داستانی براساس شخصیت‌های بازی Apex Legends) خبر داد. از آن‌جایی‌که ایپکس لجندز یکی از محبوب‌ترین آثار لایو‌-سرویس EA است، بخش زیادی از تمرکز این شرکت روی آن قرار دارد. البته این به‌ آن معنا نیست که اثری جدید از این جهان ساخته نخواهد شد؛ چراکه فوکودا پس از ساخت نسخه اول تایتان‌فال و آغاز دنیای آن، می‌تواند دنیای یاد شده را گسترش دهد.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده