نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۶

توسعه بازی جدید ناتی داگ جاه‌طلبانه و دشوار است

نیل دراکمن می‌گوید بازی بعدی ناتی داگ بسیار جاه‌طلبانه خواهد بود و توسعه آن واقعا دشوار است.

استودیو ناتی داگ در سال‌های گذشته فقط مشغول توسعه پروژه‌های مختلفی از سری The Last of Us بوده است و سال‌ها از عرضه آخرین نسخه‌های آنچارتد می‌گذرد. درحال‌حاضر توسعه نسخه سوم سری The Last of Us تایید شده است و می‌دانیم که ناتی‌داگ ساخت یک بازی جدید را هم پیش می‌برد. حال نیل دراکمن، کارگردان و رئیس ناتی داگ در مصاحبه اخیر خود به جزئیات هیجان‌انگیزی پیرامون بازی آینده استودیو اشاره کرده است.

باتوجه‌به اینکه بازی آینده ناتی داگ می‌تواند یک آی‌پی تازه یا The Last of Us Part III باشد، نیل دراکمن اعتقاد دارد این بازی یک پروژه بسیار جاه‌طلبانه به حساب می‌آید و ساخت آن طاقت‌فرسا خواهد بود. کارگردان The Last of Us دراین‌باره افزود: «کار روی این بازی جدید، واقعا جاه‌طلبانه است و بخش‌هایی از توسعه آن واقعا دشوار خواهد بود. من کاملا دربرابر این واقعیت که ساخت بازی طاقت‌فرسا است تسلیم هستم؛ چراکه می‌دانم اعضای تیم را تحت فشار قرار داده است».

دراکمن در ادامه توضیح داد نسبت‌به دشوار بودن توسعه این بازی آگاهی دارد و می‌داند ساخت آن برای کارکنان ناتی داگ دشوار و پراسترس خواهد بود؛ بنابراین او به‌دنبال راهی است تا این مسیر را تا حد امکان مفرح کند. حال باید منتظر بمانیم تا شرکت سونی در آینده اخبار بیشتری از این پروژه هیجان‌انگیز به اشتراک گذارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده