// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹

مراسم جدید کپکام با حضور بازی‌ Dragon's Dogma 2 تایید شد

شرکت کپکام از مراسم Capcom Highlights رونمایی کرده است که در دو روز مختلف از ماه مارس ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

شرکت کپکام اعلام کرده است جدیدترین مراسم Capcom Highlights در دو روز از ماه مارس امسال برگزار خواهد شد. در این مراسم جزئیات جدید از بازی‌های آینده و محتوای تازه بازی‌های گذشته حضور خواهند داشت.

ابتدا این مراسم ۱۷ اسفند (۷ مارس) به وقت جهانی و ساعت ۲:۳۰ بامداد روز ۱۸ اسفند به وقت ایران شروع می‌شود. در این ایونت Dragon's Dogma 2 و Kunitsu-Gami: Path of the Goddess حاضر خواهند بود. همچنین کونیتسو-گامی یک روز قبل‌از این ایونت در مراسم Xbox Partner Preview هم حضور خواهد یافت. شایعات از عرضه یک دمو برای Dragon's Dogma 2 سخن می‌گویند؛ پس شاید این دمو در مراسم موردنظر معرفی شود.

روز دوم این مراسم ۲۱ اسفند (۱۱ مارس) به وقت جهانی و ساعت ۲:۳۰ بامداد روز بعد به وقت ایران برگزار می‌شود. کپکام جزئیات جدیدی از آثار آینده مثل ریمستر Monster Hunter Stories، بازی‌ موبایلی Monster Hunter Now و بازی‌های دیگر مثل Exoprimal و Street Fighter 6 به اشتراک خواهد گذاشت. احتمال می‌رود نمایش استریت فایتر ۶ مرتبط‌با آکوما، چهارمین و آخرین بسته الحاقی سال اول این بازی باشد.

کپکام گفته است هرکدام از این مراسم‌ها بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول خواهند کشید؛ پس می‌توانیم منتظر نمایش‌های با جزئیاتی از آثار نام‌برده باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده