// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱

تریلر زمان عرضه بازی The Outlast Trials منتشر شد

تریلر زمان عرضه The Outlast Trials منتشر شده است که فضای پر از خون و متشنج بازی را به تصویر می‌کشد.

بازی The Outlast Trials، اثر ترسناک بقای استودیو Red Barrels فردا ۱۵ اسفند (۵ مارس) عرضه خواهد شد و به‌همین مناسبت، تریلر زمان عرضه آن پخش شده است. این تریلر پنج دقیقه‌ای فضا، داستان و المان‌های گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد و فضای وهم‌آلود آن نمایان است. می‌توانید درادامه تریلر زمان عرضه این اثر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

این بازی از سال ۲۰۲۳ به‌صورت ارلی اکسس روی استیم عرضه شده بود؛ اما نسخه کامل آن فردا روی پی‌سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. قیمت نسخه زودهنگام آن ۳۰ دلار بود؛ اما هنگام عرضه کامل، این نرخ افزایش خواهد یافت. تا قبل‌از فردا، مبلغ کمتری پرداخت خواهید کرد و درعین‌حال به لباس Grizzly Hazmat و پنجاه درصد تخفیف پک Reagent Starter دسترسی خواهید داشت.

فردا اولین باری است که این ویدیوگیم روی کنسول‌ها منتشر خواهد شد. قیمت این نسخه ۴۰ دلار است و افرادی‌که اوت‌لست جدید را پیش-خرید کنند، لباس Grizzly Hazmat را دریافت خواهند کرد. نسخه دیلاکس پنجاه دلاری این بازی ترسناک هم شامل خود بازی، پاداش پیش-خرید و پک Reagent Starter است.

بازی The Outlast Trials سومین نسخه این سری است که پیش‌درآمد دو بازی قبلی است. در این اثر بازیکنان یک نمونه آزمایشگاهی دوران جنگ سرد هستند که باید از آزمایش‌های وحشتناکی جان سالم به در ببرند. این بازی تک‌نفره یا به‌صورت کو‌آپ قابل تجربه است.

فیلیپ مورین، یکی از موسسان رد برلز و طراح بازی درباره The Outlast Trials گفته است: «فکر می‌کنم در کل، تنهایی تجربه کردن این اثر بیشترین ترس را منتقل خواهد کرد، مثل یک اوت‌لست کلاسیک؛ اما بازی کردن با دیگران بیشتر استرس‌زا است و پر از لحظات هراس‌آور خواهد بود.»


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده