// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵

بازی Helldivers 2 وسایل نقلیه را اضافه می‌کند

کاربری براساس داده‌های استخراج‌شده از Helldivers 2 ادعا کرد که وسایل نقلیه متفاوتی در راه بازی هستند.

استودیو Arrowhead Game پس از رفع مشکلات سرور بازی Helldivers 2، اکنون روی توسعه محتوای پس از عرضه این اثر متمرکز شده است (البته این استودیو به‌تازگی اعلام کرده بود که موفقیت غیرمنتظره بازی سرعت این روند را افزایش داده است). بااینکه استودیو اروهد جزئیاتی از محتوای آتی هل‌دایورز ۲ را در اختیار کاربران قرار نداده است، به‌نظر می‌رسد که بخش‌هایی از آن کم‌کم در حال اضافه‌شدن به بازی هستند.

این اخبار با انتشار جزئیاتی از داده‌های استخراج‌شده بازی آغاز شد و به‌واسطه آن‌ها، انتظار می‌رفت که استودیو اروهد ماشین‌ها و ربات‌های قابل هدایت و فرقه جدیدی را به هل‌دایورز ۲ اضافه کند. در ادامه ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی با وجود ماشین‌ها و ربات‌های جنگی پخش شد و چگونگی دسترسی به این محتوای عرضه‌‎نشده، بازیکن‌های دیگر را متحیر کرد.

از آن زمان تاکنون ویدیوهای بیشتری از محتواهای عرضه‌نشده هل‌دایورز ۲ در شبکه‌های اجتماعی پخش شد. گیمرها به وسایل نقلیه‌ متفاوتی مانند خودرو زره‌پوش، کامیون نفربر و یک APC که راننده باید به ‌طور دستی هدایت آن را تغییر دهد، دست یافتند. شما می‌توانید تمام ویدیوهای یادشده را در حساب کاربری با نام Mr_Rebs در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تماشا کنید.

هنوز مشخص نیست که بازیکن‌ها به‌تنهایی به این محتواهای منتشرنشده دسترسی یافتند یا اینکه استودیو اروهد با خواست خود به‌طور غیرمنتظره‌ای بخش‌هایی از محتواهای آتی بازی را در اختیار کاربران قرار داده است. در هر صورت به‌نظر می‌رسد که راه‌یابی ماشین‌‌ها، ربات‌های جنگی و وسایل نقلیه جدید به بازی هل دایورز ۲ قطعی است، اما هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار موارد یادشده اعلام نشده است.

بازی Helldivers 2 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده