نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی استراتژی Star Wars لغو نشده است

استودیو Bit Reactor با انتشار توئیت جدیدی تأکید کرد که بازی استراتژی Star Wars کماکان مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

صنعت بازی‌های ویدیویی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد؛ چراکه در هفته‌ها و ماه‌های اخیر هزاران کارمند این صنعت اخراج، برخی از استودیوها به‌طور کامل تعطیل و شماری از پروژه‌ها و بازی‌های لایو-سرویس نظیر بازی شوتر اول-شخص Star Wars Mandalorian شرکت الکترونیک آرتز و بازی Twisted Metal استودیو Firesprite لغو شدند.

استودیو Bit Reactor در توئیتی تأکید کرد که بازی استراتژی  Star Wars لغو نشده است. استودیو بیت ری‌اکتور با فاصله کوتاهی پس از تأسیس در سال ۲۰۲۲ برای توسعه این بازی با ریسپاون اینترتینمنت دست همکاری داد. جزئیات زیادی از این پروژه در دست نیست، اما می‌دانیم که توسعه‌دهنده سابق Civilization سکان هدایت آن را در دست دارد.

بازی استراتژی جنگ ستارگان احتمالا فاصله زیادی تا انتشار دارد، اما فرض بر است که در وضعیت بهتری نسبت‌به بقیه بازی‌ها قرار دارد؛ درنتیجه مانند دیگر آثار استودیوهای الکترونیک آرتز لغو نشده است. استودیو Bit Reactor گفت: «هفته سختی برای صنعت بازی‌ها و به‌ویژه برای ما بود که ارتباط تنگاتنگی با سایر تیم‌های ریسپاون داشتیم. اما برای اطلاع باید بگوییم که ما با تمام قوا کار می‌کنیم و بازی ما تحت تأثیر خبرهای هفته گذشته قرار نگرفته است.»

شرکت Electronic Arts می‌خواهد توسعه بازی‌هایی ازجمله Star Wars را کنار بگذارد که مالکیت آن‌ها را در اختیار ندارد. نسخه سوم بازی Star Wars Jedi در دست توسعه است، اما این احتمالا پایان کار خواهد بود. شرکت الکترونیک آرتز در نظر دارد تا بیشتر روی آی‌پی‌های متعلق به خود تمرکز کند و این کار را با اخراج ۷۰۰ کارمند آغاز کرده است.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده