نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷

احتمال عرضه بازی Dragon Age: Dreadwolf در سال ۲۰۲۴ قوت گرفت

گزارشی جدید به احتمال عرضه بازی Dragon Age: Dreadwolf در سال ۲۰۲۴ قوت می‌بخشد.

شرکت الکترونیک آرتز به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین توسعه‌دهندگان و ناشران صنعت بازی، اخیرا دست به اخراج‌های گسترده‌ای زد که در نتیجه آن چند استودیو تعطیل شده و پروژه‌های آن‌ها لغو شده است. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد استودیو بایوور از این اخراج‌ها در امان بوده است و درحال‌حاضر توسعه دو پروژه Dragon Age: Dreadwolf و بازی بعدی Mass Effect را به‌خوبی ادامه می‌دهد. حال گزارشی جدید نشان می‌دهد طرفداران سری Dragon Age می‌توانند نسبت‌به عرضه بازی جدید در سال جاری میلادی امیدوار باشند.

اخیرا جف گراب، روزنامه‌نگار صنعت بازی در قسمت اخیر پادکست Game Mess Decides ادعا کرد تیم سازنده بسیار مطمئن است که بازی Dragon Age: Dreadwolf امسال منتشر خواهد شد. گراب در ادامه تاکید کرد این اطمینان بایوور به این معنا نیست که احتمال تأخیر بازی تا سال ۲۰۲۵ وجود ندارد اما این توسعه‌دهنده انتظار دارد بازی نقش‌آفرینی موردانتظار را در ۲۰۲۴ عرضه کند. علاوه‌براین گزارش گراب، جزئیات منتشر شده در حساب کاربری لینکدین یکی از کارمندان EA در گذشته به همین موضوع اشاره داشت.

بنابراین طرفداران می‌توانند برای تجربه بازی در ۲۰۲۴ امیدوار باشند. استودیو بایوور در دسامبر ۲۰۲۳ تیزری از بازی Dragon Age: Dreadwolf پخش کرد که در آن برخی از مکان‌های قابل‌کاوش نشان داده شد. این توسعه‌دهنده در ادامه تایید کرد رونمایی کامل از بازی در تابستان ۲۰۲۴ رخ خواهد داد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده