نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۵

نسخه فیزیکی بالدرز گیت ۳ در چند دیسک عرضه می‌شود

بازی Baldur’s Gate 3 احتمالا به‌دلیل حجم بالا با مشکلاتی برای عرضه نسخه فیزیکی مواجه می‌شود.

بازی Baldur’s Gate 3 در قالب نسخه دیلاکس به‌شکل فیزیکی برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود، اما به‌نظر می‌رسد که این نسخه با مشکلاتی روبه‌رو است. مایکل دوز، مدیر نشر استودیو لاریان گفت که نسخه ایکس باکس این بازی احتمالا به سه یا چهار دیسک نیاز داشته باشد.

همان‌طور که مایکل دوز توضیح داد، استودیو Larian می‌خواهد که خریداران نسخه فیزیکی بتوانند کل بازی Baldur’s Gate 3 را بدون نیاز به دانلود سنگین در کنسول‌ها تجربه کنند. مدیر نشر استودیو لاریان اظهار داشت: «برنامه این است که [بازی بالدرز گیت ۳] به‌طور کامل با استفاده از دیسک قابل تجربه باشد. این واقعیتی است که با آن مواجه هستیم.»

عرضه بازی‌ها در چند دیسک موضوع جدیدی نیست و حتی چندین بازی پلی استیشن 1 به همین شکل روانه بازار شدند. آثار امروزی نظیر Final Fantasy 7 Rebirth معمولا در دو دیسک عرضه می‌شوند. این وسط برخی از بازی‌های سنگین نیز وجود دارند که گیمرها را حتی پس از نصب دیسک مجبور به دانلود بخش قابل توجهی از فایل‌ها می‌کنند.

با اینکه Baldur’s Gate 3 تنها به‌شکل دیجیتالی دردسترس بازیکن‌ها قرار دارد، موفقیت‌های زیادی را برای استودیو Larian و شرکت Hasbro به ارمغان آورده است. طرفدارها پیش از پایان سال باید منتظر پشتیبانی بازی از مادها باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده