نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه کامپیوتر Ghost of Tsushima به‌زودی معرفی می‌شود

نیک بیکر ادعا کرد که طرفدارها در چند روز آینده باید منتظر معرفی نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima باشند.

طرفدارها از زمان شروع پورت بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر برای تجربه بازی Ghost of Tsushima انتظار می‌کشند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا انتظار گیمرها روبه پایان است و نسخه پی‌سی این بازی اکشن ماجراجویی جهان-باز استودیو Sucker Punch تا چند روز آینده معرفی خواهد شد.

نیک بیکر، یکی از بنیان‌گذاران XboxEra با انتشار توئیت جدیدی اعلام کرد که احتمالا اخباری از نسخه کامپیوتر بازی Ghost of Tsushima سه‌شنبه، ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ (۵ مارس ۲۰۲۴) منتشر شود. نیک بیکر در این پست نوشت: «خبرهایی از نسخه کامپیوتر گوست آو سوشیما احتمالا به‌زودی به اشتراک گذاشته می‌شود؛ شاید حوالی ۵ مارس؟»

هنوز معلوم نیست که در این تاریخ تنها توسعه نسخه پی‌سی Ghost of Tsushima تأیید می‌شود یا این بازی پس از معرفی بلافاصله دردسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد؛ اما نیک بیکر مورد اول را محتمل می‌داند. این اینسایدر در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارها در توئیتر تأکید کرد که منابع آگاه «نمی‌گویند که بازی گوست آو سوشیما به‌زودی برای کامپیوتر عرضه می‌شود» و تنها اشاره می‌کنند که «خبری از این نسخه به گوش‌مان خواهد رسید.»

مدتی قبل یکی از کارمندهای استودیو Nixxes Software ادعا کرد که اطلاعاتی از نسخه کامپیوتر بازی‌های پلی استیشن در سال ۲۰۲۴ در اختیار دارد. همان‌طور که در رسانه 4chan گزارش شد، سونی برنامه‌های زیادی برای کاربران کامپیوتر دارد؛ طوری‌که درکنار Ghost of Tsushima باید انتظار نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 2 و Demon’s Souls را نیز داشت. ظاهرا استودیو ساکر پانچ وظیفه پورت گوست آو سوشیما را برعهده دارد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده