نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر Rise of the Ronin تنوع سلاح‌های بازی را نشان می‌دهد

شعبه ژاپن پلی استیشن تریلر جدیدی را برای نمایش انواع سلاح‌های بازی Rise of the Ronin استودیو Team Ninja پخش کرد.

استودیو Team Ninja و شرکت Koei Tecmo اخیرا تریلرهای جدیدی را برای نمایش مبارزات بازی Rise of the Ronin به اشتراک گذاشتند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شعبه ژاپن پلی استیشن تریلر دیگری از این بازی اکشن نقش‌آفرینی را پخش کرده است تا انواع سلاح‌های رایز آو رونین را در معرض نمایش قرار دهد.

سلاح‌های بازی Rise of the Ronin به دو دسته تقسیم می‌شوند: سلاح‌های سرد و سلاح‌های گرم. تنوع سلاح‌های رایز آو رونین امکان انجام حملات منحصربه‌فردی را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورند و ترکیب حملات با جابه‌جایی بین سلاح‌ها امکان‌پذیز است. هر یک از سلاح‌ها حرکات تمام‌کننده خاص خود نظیر چاقوزنی، سلاخی و تیراندازی را دارند.

بازی Rise of the Ronin ابزارهای مختلفی، از ناگیناتا (سلاح سردی که در ژاپن فئودال توسط سامورایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت) گرفته تا تیغه‌های دوتایی و کاتانا را برای مبارزه در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. سلاح‌های دوربرد نظیر تپانچه و تیروکمان آسیب زیادی وارد می‌کنند و استفاده از قلاب در جریان مبارزات هیجان‌انگیز است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Rise of the Ronin فاقد بخش بازیکن دربرابر بازیکن است، اما گیمرها می‌توانند به سه بازیکن دیگر ملحق شوند تا مأموریت‌های داستانی اصلی را به‌شکل آنلاین تجربه کنند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی سه درجه سختی Dawn (آسان)، Dusk (عادی) و Twilight (دشوار) را در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. بازی رایز آو رونین در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) منحصرا دردسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده