// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۲

سه بازی به‌زودی ایکس باکس گیم پس را ترک خواهند کرد

در ماه مارس ۲۰۲۴ سه بازی ازجمله Ni no Kuni: Wrath of the White Witch Remastered از سرویس ایکس باکس گیم پس خارج خواهند شد.

درحالی‌که منتظر معرفی موج جدید بازی‌هایی هستیم که به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد، مایکروسافت اولین آثاری را که در ماه مارس ۲۰۲۴ از این سرویس خارج می‌شوند، اعلام کرده است. سه بازی Ni no Kuni: Wrath of the White Witch Remastered، Shredders و Hardspace: Shipbreaker در روز ۲۵ اسفند (۱۵ مارس) از ایکس باکس گیم پس و پی‌سی گیم پس خارج خواهند شد.

اگر به بازی Hardspace: Shipbreaker علاقه‌مند هستید، برای دریافت تمامی اچیومنت‌های آن تقریبا به ۶۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. علاوه‌بر هزار گیم‌اسکور بازی اصلی، این ویدیوگیم یک آپدیت هم دارد که شامل ۵۶۰ گیم‌اسکور است. دریافت تمامی آچیومنت‌های این اثر دشوار نیست، اما بهتر است برای دریافت اچیومنت‌های آپدیت آن از یک راهنمای آنلاین استفاده کنید.

درباره ریمستر نسخه اول Ni no Kuni، کامل کردن آن به ۱۰۰ ساعت زمان نیاز خواهد داشت که بیشتر آن صرف دریافت دو آچیومنت Familiarologist و Mad Scientist می‌شود. درنهایت، تکمیل Shredders هم کمتر از ۱۰ ساعت طول می‌کشد.

همچنین بازی Warhammer 40,000 Boltgun از موج قبلی آثار گیم پس باقی‌مانده است که در روز ۱۵ اسفند (۵ مارس) به این سرویس اضافه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده