نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۴

زمان انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی No Rest for the Wicked مشخص شد

استودیو Moon Studios برنامه زمان‌بندی آغاز دسترسی زودهنگام بازی No Rest for the Wicked را به‌همراه توضیحاتی از آپدیت‌های پیش روی بازی منتشر کردند.

براساس اعلام توسعه‌دهندگان استودیوی Moon، بازی No Rest for the Wicked را که به‌عنوان «جاه‌طلبانه‌ترین بازی» آن‌ها تاکنون معرفی می‌شود از تاریخ ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) به‌صورت دسترسی زودهنگام (Early Access) در اختیار کاربران استیم روی پلتفرم پی سی قرار خواهند داد. این مرحله شامل اولین فصل داستانی بازی به نام Cerim Crucible می‌شود که ماجراجویی کاربران در این تجربه‌ی نقش آفرینی را آغاز خواهد کرد.

این بازی هم‌اکنون برای اضافه کردن به ویش لیست استیم در دسترس قرار دارد و خود استودیوی سازنده بازی هم اعلام کرده است که نمی‌داند مرحله دسترسی زودهنگام بازی چقدر طول خواهد کشید. درواقع گفته می‌شود که «بسته به بازخورد کاربران و تمایل برای رسیدن به کیفیت مورد نظر استودیوی Moon، اخبار مربوط‌به آن در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

اما بعد از اعلام تاریخ آغاز ارلی اکسس بازی در استیم، موون استودیو نقشه‌ی راه زمانبندی برنامه‌های پیش روی خود برای No Rest for the Wicked را نیز منتشر کرد. براین‌اساس، اولین آپدیت بازی که در تاریخ نامشخصی منتشر خواهد شد، قابلیت تجربه چند‌نفره را به بازی اضافه خواهد کرد.

پوستر بازی No Rest for the Wicked

آپدیت دوم بازی که The Breach نام دارد به‌همراه محتوای بیشتر شامل فصل‌های بعدی داستان، بخش‌های بیشتری از نقشه بازی، دشمنان جدید، باس فایت‌ها، سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات بیشتر در آینده برای آن منتشر خواهد شد. براساس توضیحات صفحه استیم بازی، بخش مولتی پلیر بازی تا حداکثر ۴ بازیکن را به‌صورت کوآپ ساپورت و حتی از حالت PvP نیز پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد، مرحله ارلی اکسس بازی شامل چپتر اول داستان بازی، باس فایت‌ها و «مجموعه‌ی بزرگ و متنوعی» از سلاح‌ها، زره‌ها و مهارت‌ها و آپشن‌های ساخت و طراحی در دنیای بازی می‌شود و جایزه‌های روزانه و هفتگی برای تکمیل چالش‌های مربوطه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید مأموریت‌های درون بازی را تکمیل کنید تا ضمن ارتقاء سطح کاراکتر و دریافت Runeهای بیشتر، درباره دنیای بازی و ساکنین آن نیز بیشتر شناخت پیدا کنید.

نقشه را آپدیت های آینده بازی No Rest for the Wicked

بازیکنان حتی می‌توانند اقدام به خرید یک خانه و تجهیز آن در دنیای بازی کنند. دانجن The Cerim Crucible، که به‌عنوان لوکیشن پایان بازی شناخته می‌شود نیز در دسترس قرار خواهد داشت. از روی تصویری که به‌عنوان نقشه راه محتوای آینده بازی منتشر شده است، می‌توان گفت که قابلیت فارمینگ یا کشاورزی هم برای بازی در نظر گرفته شده است که احتمالا هنوز تا زمان انتشار محتوای مربوط‌به آن زمان زیادی باقی مانده است.

موون استودیو همچنین تأیید کرده است که قیمت بازی بعد از خروج از حالت دسترسی زودهنگام افزایش خواهد یافت. بازی No Rest for the Wicked برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نیز در دست ساخت است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده