نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۸

تریلر Test Drive Unlimited Solar Crown جهان چشم‌نواز بازی را نشان می‌دهد

تریلر تازه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown با محوریت نمایش محیط‌های متنوع و چشم‌نواز آن پخش شد.

بااینکه تاخیرهای متعدد در تاریخ عرضه نسخه بعدی Test Drive Unlimited در سال‌های گذشته باعث ناامیدی بسیاری از هواداران شده اما شرکت Nacon به‌عنوان ناشر تلاش کرده است با پخش تریلرهای مختلف به نمایش ویژگی‌های بازی ریسینگ جهان‌باز آینده بپردازد. این شرکت در رویداد Nacon Connect اخیر تریلر تازه‌ای از بازی Test Drive Unlimited Solar Crown پخش کرد که بازآفرینی چشم‌نوازی از هنگ‌کنگ را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر جدید به‌طور خاص روی نشان دادن رانندگی در محیط‌های طبیعی و سرسبز تمرکز دارد و تماشای آن نشان می‌دهد بازی آینده از نظر بصری بسیار چشم‌نواز است. بااین‌وجود شاید جالب باشد که شرکت ناشر هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Test Drive Unlimited Solar Crown را اعلام نکرده است. شرکت Nacon در ژانویه امسال خاطرنشان کرد بازی آینده تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ عرضه خواهد شود. ما هم‌اکنون وارد ماه مارس شده‌ایم اما هنوز تاریخ عرضه دقیق این بازی را نمی‌دانیم؛ بنابراین می‌توان تأخیر دیگری در زمان عرضه بازی را محتمل دانست. 

دانلود از آپارات

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown برای انتشار روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دست توسعه است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده