نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

بازی The Outlast 3 می‌توانست پیش از نسخه چندنفره این مجموعه ساخته شود

سازنده The Outlast Trials اعتقاد دارد این بازی می‌توانست پس از The Outlast 3 عرضه شود.

بازی‌ The Outlast Trials جدیدترین اثر ترسناک استودیو Red Barrel Games به حساب می‌آید که قرار است در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ (۵ مارس ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. بازی The Outlast Trials از ماه می ۲۰۲۳ به‌صورت دسترسی زودهنگام در اختیار بازیکن‌های استیم قرار گرفته است و اخیرا فیلیپ مورین، طراح ارشد بازی تایید کرد این پروژه به مدت ۶ سال در حال توسعه بوده است.

حالا طرفداران سری اوت‌لست تمایل دارند در مورد انگیزه تیم سازنده برای تولید یک نسخه فرعی به‌جای The Outlast 3 در این فرصت طولانی اطلاعاتی بیشتری کسب کنند. مورین دراین‌باره به رسانه ویندوز سنترال توضیح داد:

«ما می‌توانستیم The Outlast 3 را خیلی زودتر از این عرضه کنیم. ما کمی خسته بودیم و حدود چهار یا پنج ماه طول کشید تا افراد تیم به آنریل انجین 4 منتقل شوند؛ بنابراین لازم بود تا از فناوری‌های جدید بهره ببریم. همچنان که ما ایده‌هایی را برای بازی آینده مطرح می‌کردیم، درنهایت تصمیم گرفتیم این بار سراغ یک تجربه چندنفره برویم؛ چرا که تمایل داشتیم مشابه تلاش برای روایت درگیرکننده‌تر The Outlast 2 نسبت به بازی اول، با شروع پروژه‌ای جدید چالش‌ تازه‌ای برای خودمان ایجاد کنیم.»

مبارزه با هیولاهای ترسناک در بازی The Outlast Trials

مفهوم اولیه بازی The Outlast Trials به‌عنوان یک پیچش در اولین نسخه سری به ذهن توسعه‌دهندگان رسید. اعضای تیم طراح تمایل داشتند به‌جای روایت داستان خبرنگاری که تلاش می‌کند در مورد آزمایش‌های وحشتناک شرکت Murkoff تحقیق کند، داستان گروهی از خبرنگاران به‌عنوان قربانی‌هایی که قصد فرار دارند را بگوید.

کارگردان The Outlast Trials در ادامه افزود: «شما باید با یکدیگر همکاری داشته باشید و برای زنده ماندن تلاش کنید. این همان ایده‌ای بود که ما درباره چگونگی موفقیت آن فکر می‌کردیم. اینگونه شد که ایده ساخت یک بازی چندنفره به ذهنمان رسید. اگر از ابتدا می‌دانستیم که ساخت این بازی چندنفره ۶ سال طول می‌کشد، شاید اول The Outlast 3 را عرضه می‌کردیم. بااین‌وجود از آنچه تا امروز انجام داده‌ایم کاملا راضی هستیم و فکر می‌کنیم ارزشش را داشته است.»

بازی The Outlast Trials در هفته اول دسترسی زودهنگام بیش از ۵۰۰ هزار نسخه در استیم فروخت و بازخوردهای مثبت بازیکن‌ها را به‌دست آورد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده