نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۶

بازیکن‌های Helldivers 2 به‌زودی ربات‌های جنگی را کنترل خواهند کرد

گزارش‌ها به احتمال اضافه شدن ربات‌های جنگنده قابل کنترل به بازی Helldivers 2 در آینده نزدیک اشاره دارند.

استودیو Arrowhead Game قبل از انتشار بازی تیراندازی چندنفره Helldivers 2 به بازیکن‌ها وعده داده بود ربات‌های جنگی قابل کنترل را در قالب به‌روزرسانی رایگان پس از عرضه به بازی اضافه کند و حال به نظر می‌رسد زمان عمل به این وعده نزدیک است. در هفته گذشته کاوشگران داده جزئیات تازه‌ای از بازی Helldivers 2 فاش کردند و ادعا کردند تیم توسعه در نظر دارد ربات‌های جنگی قابل کنترل را به بازی بیاورد و جناح Illuminate از بازی اول را به شکلی تازه معرفی کند.

حالا در ردیت بازیکن‌ها ویدیوهای ضبط شده از گیم‌پلی بازی Helldivers 2 را به اشتراک گذاشته‌اند که نحوه کنترل ربات‌های جنگی را در میدان‌های نبرد نشان می‌دهند. باتوجه‌به اینکه بازیکن‌ها از دیدن این ویژگی به وجد آمده‌اند، احتمال می‌رود استودیو Arrowhead به‌زودی آن را در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. علاوه‌براین اخیرا یکی از توسعه‌دهندگان در حساب رسمی دیکسورد بازی توضیح داد مکانیسم مبارزه با کمک ربات‌های جنگی بسیار خوب پیاده شده است و چند تن از اعضای تیم توسعه مشغول تست آن هستند. بااین‌وجود به نظر می‌رسد استودیو سازنده به فرصت بیشتری برای بهینه‌سازی و روان‌سازی گیم‌پلی ربات‌ها نیاز داشته است.

طرفداران بازی Helldivers 2 منتظر دریافت محتوای جدیدی ازجمله ربات‌های جنگاور، جناح، دشمنان، مأموریت‌ها، بیوم و به‌روزرسانی‌های داستانی هستند. با اینکه سرورهای بازی به‌دلیل استقبال فراتر از انتظار بازیکن‌ها با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند اما استودیو Arrowhead قول داده است برنامه‌های خود برای توسعه و عرضه محتوای تازه و پشتیبانی بهتر از بازی را سرعت ببخشد. بازی Helldivers 2 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده