// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵

بازی Persona 6 نیمه جهان-باز خواهد بود

یک افشاگر سرشناس مدعی شد که بازی Persona 6 نیمه جهان-باز و دارای پیوندهای اجتماعی منعطف‌تر خواهند بود.

بازی Persona 3 Reload پس از انتشار در ماه گذشته موفقیت‌های زیادی را برای شرکت Atlus به ارمغان آورد، اما باتوجه‌به اینکه مدت زیادی از انتشار نسخه جدیدی از خط داستانی اصلی مجموعه می‌گذرد، طرفدارهای زیادی مشتاقانه منتظر پرسونا ۶ هستند. مشخص نیست که اتلوس چه زمانی از این بازی رونمایی خواهد کرد، ولی اکنون یک افشاگر سرشناس جزئیاتی احتمالی از این بازی نقش‌آفرینی را منتشر کرده است.

همان‌طور که Head on the Block، یکی از افشاگرهای سرشناس در انجمن ResetEra ادعا کرد، Persona 6 همچنان به‌سراغ فرمول آشنا و فضای دبیرستانی این مجموعه خواهد رفت، اما درعین‌حال نیمه‌ جهان-باز است.

این افشاگر در پست دیگری گفت که پیوندهای اجتماعی این نسخه منعطف‌تر از پیش خواهد بود. در مجموعه پرسونا پیوندهای اجتماعی به رابطی اطلاق می‌شود که بازیکن با کاراکترهای دیگر برقرار می‌کند و برای دریافت پاداش‌های داستانی و گیم‌پلی بهبود می‌بخشد. او ادعا می‌کند که این روابط در Persona 6 تعاملی‌تر هستند و محدودیت‌های زمانی کمتری نسبت‌به نسخه‌های قبلی دارند.

گزارش‌های سابق حاکی از این بودند که Persona 6 در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و مانند ویدیوگیم‌های اخیر اتلوس، اثری مولتی-پلتفرم است. نظر به اینکه سگا، شرکت مادر Atlus انتظار دارد تا پرسونا ۶ در اولین سال عرضه خود ۵ میلیون نسخه بفروشد، این بازی احتمالا به‌عنوان اثری مولتی-پلتفرم روانه بازار خواهد شد.

همچنین به‌نظر می‌رسد که در آینده شاهد یک بسته‌ الحاقی برای پرسونا ۳ ریلود باشیم که The Answer از Persona 3 FES را به این بازی اضافه خواهد کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده