// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۰

دو بازی Borderlands 4 و Tiny Tina's Wonderlands 2 ریبوت می‌شوند

پس‌از جدایی احتمالی استودیو گیرباکس از گروه امبریسر، تغییراتی در دو پروژه Borderlands 4 و Tiny Tina's Wonderlands 2 ایجاد شده است.

شایعات جدید حاکی‌از آن بودند استودیو Gearbox، سازنده سری Borderlands از Embracer Group جدا خواهد شد و این جدایی در همین ماه میلادی اعلام خواهد شد. اما با وقوع این اتفاق، چه به سر پروژه‌های آینده گیرباکس خواهند آمد؟

دو منبع آگاه به رسانه کوتاکو گفته‌اند که این دو بازی Borderlands 4 و Tiny Tina's Wonderlands 2 با تغییراتی در روند توسعه رو‌به‌رو شده‌اند. این سازنده ساخت پروژه‌ها و آثار جذاب جدیدی را رها کرد تا روی بوردرلندز و Tiny Tina's Wonderlands تمرکز کند. تیم مدیریت بوردرلندز جدید تغییر کرده است و هدف کنونی آن‌ها تکمیل این پروژه است.

بنابر صفحه لینکدین رندل آر، کارگردان فنی سابق Tiny Tina's Wonderlands 2، این اثر با سافت ریبوت مواجه شده است (سافت ریبوت به‌معنای ایجاد تغییراتی در بازی، اما نه به‌شدت یک ریبوت کامل است). با وجود پیشرفت مناسب هر دو بازی، تعدیل‌ها در گیرباکس درکنار توقف استخدام کارمندان جدید و عدم افزایش حقوق باعث ایجاد شک‌وتردیدهایی شده است. یک سازنده ناشناس گفت به همین خاطر، افراد رده بالایی را از دست داده‌اند.

هنوز شاهد معرفی رسمی هیچ‌یک از دو بازی Borderlands 4 و Tiny Tina's Wonderlands 2 نبوده‌ایم، اما رندی پیچفورد، رئیس گیرباکس در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ گفته بود نسخه‌های جدیدی از Tiny Tina's Wonderlands در دست ساخت قرار دارند. او ماه گذشته درباره بوردرلندز هم صحبت کرد و گفت این پروژه بهترین چیزی است که تاکنون ساخته‌اند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده