نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰

استودیو سازنده Crash Bandicoot 4 مستقل می‌شود

استودیو Toys for Bob، توسعه‌دهنده بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time از اکتیویژن جدا می‌شود تا به‌شکل مستقل فعالیت کند.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Toys for Bob، سازنده بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time از شرکت اکتیویژن جدا خواهد شد تا به‌طور مستقل به فعالیت خود ادامه دهد. پس از تعدیل نیرو اخیر شرکت اکتیویژن بلیزارد برخی از طرفدارها تصور می‌کردند که استودیو تویز فور باب برای همیشه تعطیل شود، اما این استودیو با خبر استقلال خود همه را غافل‌گیر کرد.

استودیو تویز فور باب مستقل خواهد شد، اما این احتمالا به‌معنای قطع کامل همکاری با اکتیویژن بلیزارد نیست؛ بنابراین احتمال همکاری آن‌ها و توسعه نسخه جدیدی از مجموعه Crash Bandicoot یا Spyro توسط این استودیو در آینده وجود دارد.

در بیانیه این استودیو می‌خوانیم: «مفتخریم که اعلام کنیم Toys for Bob به یک استودیو مستقل تبدیل می‌شود. در طول سال‌های گذشته عشق، شادی و خنده را برای کودک درون گیمرها به ارمغان آوردیم. بنیان‌گذار آی‌پی‌ها و تکنولوژی‌های تازه برای مجموعه Skylanders بودیم. سطح کیفیت ریمسترها را در Spyro Reignited Trilogy بهبود دادیم.

مجموعه کرش بندیکوت را در زمینه نوآوری و جلب نظر منتقدها به سطوح جدیدی از موفقیت رساندیم. بر این باوریم که اکنون باید با همان شور و اشتیاق سابق به‌سراغ کسب موفقیت‌های بیشتر برای استودیو و بازی‌های آتی برویم.

این موقعیت امکان بازگشت به ریشه‌ها و فعالیت به‌عنوان یک استودیو کوچک و چابک‌تر را برای‌مان فراهم می‌کند. برای هیجان‌انگیزتر کردن این خبر باید به اطلاع‌تان برسانیم که مشغول بررسی همکاری احتمالی با مایکروسافت هستیم. با اینکه در روزهای اولیه توسعه بازی جدیدی به سر می‌بریم و فاصله زیادی تا انتشار هرگونه اطلاعیه داریم، برای خلق داستان‌ها، شخصیت‌ها و تجربه‌های گیم‌پلی تازه بسیار هیجان‌زده‌ایم.

دوستان‌مان در اکتیویژن و مایکروسافت به‌شدت از تصمیم‌مان مبنی‌بر استقلال استودیو حمایت کردند و اطمینان داریم که در آینده به همکاری تنگاتگ خود ادامه خواهیم داد؛ بنابراین برای شنیدن اخبار بیشتر گوش به زنگ باشید. از جامعه طرفدارها سپاسگزاریم که همواره در طول مسیر از ما حمایت می‌کنند. بی‌صبرانه منتظریم تا جزئیات بیشتری از ماجراجویی خود به‌عنوان یک استودیو مستقل به اشتراک بگذاریم!»  

به‌نظر می‌رسید که شرکت اکتیویژن قصد تبدیل این توسعه‌دهنده به یک استودیو کمکی برای ساخت مجموعه بازی‌های Call of Duty را داشت؛ بنابراین تویز فور باب دیگر نمی‌توانست به ساخت بازی‌های دیگر بپردازد. اشاره به مجموعه بازی‌های Crash Bandicoot و Spyro در بیانیه این استودیو می‌تواند به معنای ساخت نسخه جدیدی از این آثار در آینده باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده