نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۰

بازی Paranormal Activity جدیدی در راه است

یک بازی ویدیویی براساس مجموعه فیلم‌های Paranormal Activity در حال توسعه است که در سال ۲۰۲۶ روانه بازار خواهد شد.

شرکت DreadXP، بخش گیمینگ Dread Central با همکاری شرکت پارامونت و یک بازی‌ساز مستقل روی بازی Paranormal Activity کار می‌کنند. طبق گزارش رسانه ورایتی، برایان کلارک (Darkstone Digital)، سازنده بازی مستقل ترسناک The Mortuary Assistant، سکان هدایت این پروژه را در دست دارد که Paranormal Activity: Found Footage نام دارد. کلارک سال گذشته به‌عنوان مدیر و کارگردان DreadXP انتخاب شد.

در بیانیه رسمی توسعه‌دهنده بازی و شرکت پارامونت آمده است که این بازی «به روش شگفت‌انگیز جدیدی سبک Found Footage (روایت داستان با ویدیوهای ضبط‌شده کاراکترها) پیشگامانه مجموعه را به طرفدارهای آثار ترسناک ارائه خواهد داد و آن‌ها را غرق در داستانی می‌کند که برپایه روایات و جهان فیلم‌ها توسعه داده شده است.»

بازی Paranormal Activity در سال ۲۰۲۶ برای پلتفرم‌های نامعلوم متعددی عرضه خواهد شد. این بازی دارای یک سیستم با نام Haunt خواهد بود که برای اولین‌بار در بازی قبلی برایان کلارک یعنی The Mortuary Assistant دیده شده بود. این سیستم به‌طور پویا به تغییر انواع و شدت ترس‌هایی می‌پردازد که بازیکن‌ها با آن‌ها مواجه خواهند شد. این بازی دومین اثر اقتباسی شرکت DreadXP پس از بازی آنتولوژی جدید آن‌ها است که براساس سریال Creepshow ساخته گرگ نیکترو تولید می‌شود.

برایان کلارک، کارگردان این بازی گفت: «موفقیت مجموعه Paranormal Activity نمایانگر قدرت و گستردگی سبک ترسناک است. اگر بازی The Mortuary Assistant را ترسناک می‌دانید، ما آموخته‌های خود در طول توسعه این بازی را به‌کار می‌گیریم و با یک سیستم واکنش‌پذیرتر و وحشتناک‌تر  اثر ترسناک‌تری می‌کنیم. این بازی نفس‌گیر خواهد بود!»

در سال‌های اخیر شرکت DreadXP آثار مستقل ترسناکی مثل بازی My Friendly Neighborhood، بازی Mirror Forge، مجموعه بازی‌های Dread X Collection و بازی The Mortuary Assistant را منتشر کرده است که با استقبال طرفدارها مواجه شدند. Paranormal Activity نیز یک مجموعه فیلم ترسناک موفق است که از سال ۲۰۰۷ کار خود را آغاز کرد و تاکنون هفت فیلم از آن اکران شده است. این مجموعه تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیون در باکس آفیس درآمد داشته است. فیلم Paranormal Activity: Next of Kin به‌عنوان آخرین قسمت این مجموعه در سال ۲۰۲۱ اکران شد.

در سال ۲۰۱۷ شرکت VRWERX یک بازی واقعیت مجازی براساس این مجموعه با نام Paranormal Activity: The Lost Souls منتشر کرد که بازیکن‌ها را در یک خانه خالی از سکنه قرار می‌داد. این بازی در ادامه یک به‌روزرسانی دریافت کرد تا بدون استفاده از هدست واقعیت مجازی نیز قابل تجربه باشد.


منبع ComingSoon.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده