// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰

تریلر GreedFall 2 زمان انتشار نسخه Early Access را نشان می‌دهد

استودیو اسپایدرز با پخش تریلر جدیدی از GreedFall 2: The Dying World تأیید کرد که نسخه Early Access این بازی چه زمانی عرضه می‌شود.

استودیو Spiders در جریان رویداد Nacon Connect اخیر با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که بازی GreedFall 2: The Dying World در تابستان سال جاری به‎‌صورت Early Access روی پی‌سی عرضه خواهد شد و در زمانی نامعلوم ار سال ۲۰۲۴ باید منتظر انتشار نسخه کامل بود. نسخه کامل علاوه‌بر کامپیوتر دردسترس کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز قرار خواهد گرفت.

لینک دانلود از آپارات

سه سال پس از وقایع نسخه اول بازیکن‌ها در نقش یک بومی از جزیره Teer Fradee قرار می‌گیرند که به اجبار آواره شده و به سرزمین گاکین منتقل شده است. در جهانی که با جنگ و بیماری مالیکور دست‌وپنجه نرم می‌کند، باید متحد پیدا کنید و از وقوع عواقب فاجعه‌بار جلوگیری کنید. مثل نسخه اول می‌توان روی مبارزات تمرکز کنید، از دیپلماسی بهره بگیرید یا با مخفی‌کاری و فریب‌کاری کار خود را پیش ببرید.

مناطق جدید گریدفال ۲ شامل اولیما، شهر ستارگان Bridge Alliance و یوکسانتیس است که در آن با جناح‌های متفاوتی روبرو خواهید شد. می‌توانید شخصیتی بسازید و با متحدان ارتباط برقرار کنید. به‌علاوه این متحدان می‌توانند به معشوقه یا رقیبان شما تبدیل شوند. همچنین می‌توانید هنگام مبارزه کنترل آن‌ها را در دست بگیرید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده