نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۰

نسخه موبایل Call of Duty: Warzone به‌زودی عرضه می‌شود

شرکت اکتیویژن با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که نسخه موبایل Call of Duty: Warzone چه زمانی عرضه خواهد شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اکتیویژن با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile رونمایی به‌عمل آورده است. نسخه موبایل کال آو دیوتی: وارزون در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۳ (۲۱ مارس ۲۰۲۴) به‌دست گیمرها می‌رسد. این بازی دارای بخش بتل رویال و بخش چندنفره مرسوم خواهد بود و از قابلیت پیشرفت اشتراکی بین بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone پشتیبانی می‌کند.

این بازی برای اندروید و iOS منتشر می‌شود و در زمان عرضه نقشه‌های Verdansk و Rebirth Island را دردسترس قرار می‌دهد. نقشه وردانسک امکان رقابت ۱۲۰ بازیکن را فراهم می‌کند؛ درحالی‌که ریبرث آیلند می‌تواند میزبان ۴۸ بازیکن باشد. گیمرها می‌توانند منتظر نقشه‌های Shipment ،Shoot House و Scrapyard و حالت‌های Team Deathmatch ،Domination ،Kill Confirmed و Search and Destroy در بخش چندنفره باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

درحال‌حاضر یک بازی کال آو دیوتی محبوب با نام Call of Duty Mobile دردسترس کاربران موبایل قرار دارد. همان‌طور که اسناد مربوط‌به دادگاه مایکروسافت علیه FTC در جریان تصاحب شرکت اکتیویژن بلیزارد نشان می‌داد، بازی کال آو دیوتی موبایل پس از انتشار Call of Duty: Warzone Mobile به‌تدریج کنار گذاشته می‌شود. رسانه گیم‌اسپات برای تأیید این موضوع با اکتیویژن تماس گرفت، اما این شرکت هنوز در این‌باره اظهارنظری نکرده است.

نسخه موبایل Call of Duty: Warzone از مدت‌ها پیش در قالب یک برنامه Early Access محدود در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است؛ بنابراین احتمالا در گذشته برخی از ویدیوها و تصاویر بازی را دیده باشید. شرکت Activision اظهار داشت که از دوره دسترسی زودهنگام برای اطلاع از بازخوردها، رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی بازی استفاده کرده است تا این محصول در زمان عرضه به بهترین شکل ممکن اجرا شود و گیمرها با مشکلاتی مواجه نشوند.

درگیری‌های نسخه موبایل Call of Duty: Warzone

هنوز معلوم نیست که بازی Call of Duty: Warzone Mobile در زمان عرضه چگونه عمل خواهد کرد، اما اکتیویژن می‌گوید که ۱۰ها به‌روزرسانی ضروری را برای رفع هزاران باگ در طول دوره Early Access منتشر کرده است. همه کسانی که به‌سراغ پیش-ثبت‌نام نسخه موبایل کال آو دیوتی وارزون می‌روند (تاکنون ۵۰ میلیون بازیکن این کار را انجام دادند)، در زمان عرضه بازی در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۳ پاداش‌های زیر را به رایگان دریافت خواهند کرد:

  • پوسته Condemned اپراتور گوست
  • طرح Archfiend برای سلاح M4 و Prince of Hell برای سلاح X12
  • یک Vinyl با نام Foes Flame
  • نشان Dark Familiar

نظر به اینکه این بازی از قابلیت پیشرفت اشتراکی پشتیبانی می‌کند، سطح تجربه، موارد آزادشده و پیشرفت بازیکن‌ها در بتل پس در هر یک از بازی‌های Warzone Mobile، مدرن وارفر ۳ و وارزون به دیگری منتقل خواهند شد. گیمرها برای استفاده از این ویژگی باید با Activision ID وارد بازی شوند. به‌جز «تعداد اندکی» از باندل‌های خریداری‌شده در Modern Warfare III و Warzone، همه باندل‌ها در نسخه موبایل وارزون دردسترس خواهند بود.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile توسط استودیو Solid State، استودیو Digital Legends، استودیو Beenox و استودیو Activision Shanghai توسعه یافته است. کل مجموعه بازی‌های کال آو دیوتی درحال‌حاضر در مالکیت مایکروسافت قرار دارند؛ چراکه ردموندی‌ها در سال ۲۰۲۳ شرکت Activision Blizzard را خریداری کردند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده