نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵

تریلر زمان عرضه بازی Final Fantasy 7 Rebirth؛ شروع ماجراجویی کلاود

اسکوئر انیکس تریلر زمان عرضه بازی Final Fantasy 7 Rebirth را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که شروع ماجراجویی کلاود و دوستانش را نشان می‌دهد.

طرفدارها از مدت‌ها پیش برای تجربه Final Fantasy 7 Rebirth انتظار می‌کشند، اما این انتظار روز گذشته به سر آمد. دومین نسخه از Final Fantasy 7 Remake نهایتا دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اسکوئر انیکس تریلر زمان عرضه این بازی را به اشتراک گذاشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Final Fantasy 7 Rebirth دو حالت گرافیکی Performance و Graphics دارد که اولی امکان تجربه بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را برای گیمرها فراهم می‌کند؛ درحالی‌که اولویت حالت دوم اجرای این ویدیوگیم با رزولوشن 4K است. بازی فاینال فانتزی ۷ ریبرث به‌خاطر داشتن مدل‌های سه‌بعدی با وضوح بالا از تمام ظرفیت پلی استیشن 5 استفاده می‌کند؛ طوری‌که این مدل‌ها در یک «چشم برهم زدن» توسط حافظه SSD کنسول بارگذاری می‌شوند.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth از قابلیت‌های 3D Audio، تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی دوال‌سنس نیز پشتیبانی می‌کند. این موضوع باعث می‌شود در بخش‌هایی از بازی ازجمله مبارزات و کات‌سین‌ها حس متفاوتی را تجربه کنید. در گذشته تتسویا نومورا، کارگردان خلاق فاینال فانتزی ۷ ریبرث اعلام کرد که «انتشار هیچ‌گونه بسته الحاقی برای این بازی برنامه‌ریزی نشده است»، اما همواره امکان تغییر برنامه‌های شرکت Square Enix وجود دارد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) به‌شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد. این بازی بیش از ۱۴۵ گیگابایت از فضای کنسول نسل ۹ سونی را اشغال می‌کند و حداقل به مدت سه ماه در انحصار PS5 خواهد بود. نائوکی هاماگوچی، کارگردان فاینال فانتزی ۷ ریبرث می‌گوید که داستان اصلی بازی حدود ۴۰ ساعت خواهد بود، اما محتوای جانبی تقریبا ۸۰ درصد از تجربه بازی را تشکیل می‌دهند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده