// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۱

تریلر جدید بازی Dragon's Dogma 2 با محوریت نمایش کلاس کماندار جادویی

شرکت کپکام در جدیدترین تریلر بازی Dragon's Dogma 2 قابلیت‌های متفاوت کلاس Magick Archer را به نمایش می‌گذارد.

در جدید ترین تریلر گیم‌پلی بازی Dragon's Dogma 2 ویژگی‌های کلاس Magick Archer نمایش داده می‌شود. بازیکن‌هایی که علاقه‌مند به کلاس کماندار در بازی‌های متفاوت هستند، در این اثر می‌توانند با چاشنی جادوگری و جادو به خواسته خود برسند.

این کلاس به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بتوانند با تیرهای متفاوت مانند تیرهای ردیاب به دشمنان حمله کنند؛ همچنین می‌توانند با استفاده از تیری مخصوص که موجب ایجاد انفجار و آسیب اهداف می‌شود همراهان خود را ترمیم کنند. تیرهای دیگری مانند تیرهای آتشین منفجره (که زمین را به آتش می‌کشد) و تیرهای یخی (که با پرتاب مداوم موجب یخ زدن دشمنان می‌شود) در اختیار مجیک آرچر خواهد بود. تیرهای برقی که به‌سرعت قابل پرتاب هستند و در فضاهای کوچک کمانه می‌کنند، زیباترین نوع آن‌ها تیرها محسوب می‌شوند.

قابلیت دیگر کماندار جادویی پرتاب تیری بسیار قوی برای مقابله با دشمنان بزرگ‌تر در ازای کم کردن درجه سلامت خود است. این کلاس به‌طور کل برای حملات از فاصله دور و پشتیبانی می‌تواند گزینه مناسبی باشد. بازی Dragon's Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده