نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

بازی GTA 6 وارد مراحل نهایی ساخت می‌شود

رسانه بلومبرگ گزارش داد که شرکت راک‌استار با ورود جی‌تی‌ای ۶ به مراحل نهایی توسعه تمهیداتی برای جلوگیری از درز اطلاعات اندیشیده است.

همان‌طور که رسانه بلومبرگ در گزارش جدیدی ادعا کرد، شرکت Rockstar Games از کارمندان خود خواسته است تا از ماه آوریل پنج روز در هفته برای کار در دفتر حاضر شوند. نظر به اینکه بازی بسیار مورد انتظار Grand Theft Auto 6 وارد مراحل نهایی توسعه می‌شود، توسعه‌دهنده‌ها به‌خاطر نگرانی‌های امنیتی این تصمیم را اتخاذ کردند.

رسانه Bloomberg می‌گوید که جن کولبه، رئیس نشر راک‌استار در روز چهارشنبه با ارسال یک ایمیل به کارکنان گفت که این تصمیم برای افزایش بهره‌وری و اقدامات امنیتی گرفته شده است. باتوجه‌به درز گسترده اطلاعات این توسعه‌دهنده در سال‌های اخیر دور از ذهن نیست که آن‌ها بخواهند چنین تمهیداتی را برای جلوگیری از افشای داده‌ها بیاندیشند.

جن کولبه در پیام خود به این موضوع اشاره کرد که شرکت راک‌استار گیمز متوجه «مزایای قابل ملاحظه» کار حضوری کارمندان شده است: «اعمال این تغییرات ما را در شرایط مناسبی برای ارائه نسخه بعدی Grand Theft Auto در بهترین سطح کیفی، بهینه‌سازی و برنامه زمانی انتشار قرار می‌دهد که با جاه‌طلبی و مقیاس عظیم بازی مطابقت دارد.»

بازی جی‌تی‌ای ۶ در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای دو کاراکتر قابل تجربه خواهد بود. این بازی مورد انتظار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. کاربران کامپیوتر نیز احتمالا با فاصله یک یا دو سال قادر به تجربه بازی خواهند بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده