نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۷

بازی F1 24 معرفی شد

الکترونیک آرتز با انتشار تریلری از بازی F1 24 رونمایی کرد. معرفی کامل بازی در ماه آوریل انجام خواهد شد.

EA Sports رسما از بازی F1 24، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک Codemasters رونمایی کرد. درحال حاضر امکان ثبت پیش سفارش بازی برای طرفداران فراهم شده است. این بازی قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۲۴ (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

براساس توضیحات وبسایت EA، بازی F1 24 سیستم هدایت پویا را منطبق بر آخرین دستاوردهای طراحی فیزیک بازی به کاربران ارائه و کنترل بیشتری را در زمینه کنترل ماشین با استایل رانندگی هر شخص فراهم می‌کند. حالت جدید Driver Career بازی نیز گیم‌پلی جدیدی را براساس تجربه مسابقات واقعی فرمول یک به کاربر وعده می‌دهد. رونمایی کامل از جزئیات بازی نیز به ماه آوریل (اواخر فروردین تا اوایل اردیبهشت) موکول شده است.

نکته جالب توجه این است که بازیکنان F1 23 که بازی جدید را پیش خرید کرده باشد می‌توانند در چالش‌های Time Trial شرکت و پیش از مسابقه افتتاحیه آخرهفته، با ماشین‌ تیم‌های منتخب سال ۲۰۲۴ در بازی شرکت کنند. کسانی که بازی‌های F1 2021 یا F1 22 و 23 را دارند نیز از ۱۵ درصد تخفیف در پیش سفارش نسخه F1 24 Champions Edition بازی بهره‌مند خواهند شد.

علاوه‌براین، بازیکنان F1 23 که نسخه Champions Edition بازی F1 24 را پیش خرید می‌کنند می‌توانند قبل از تاریخ ۲۴ آوریل و در یک رویداد مخصوص درون بازی، از تیم‌های سال ۲۰۲۴ که از مک‌لارن و آلپاین گرفته تا هاس فرمولا و ویلیامز را شامل می‌شوند، استفاده کنند. بازیکنان همچنین به‌عنوان پاداش اتومبیل‌های مک‌لارن و آلپین ۲۰۲۳ F1 را دریافت می‌کنند که به F1 24 منتقل می‌شود.

نسخه‌ی Champions Edition بازی F1 24 که تنها به‌صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود، به بازیکنان دو آیکان فرمول یک جدید، ۱۸۰۰۰ پیت کوین و یک بسته F1 بامپر با منابعی برای رویدادهای گیم‌پلی تک‌نفره و چند‌نفره ارائه می‌دهد. دارندگان این نسخه از تاریخ ۲۸ می (۸ خرداد) تا سه روز دسترسی زودهنگام دریافت می‌کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده