نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۱

زمان انتشار بتلفیلد جدید فاش شد | انتشار اطلاعات تازه از بخش داستانی بازی

طبق گزارش‌ها، نسخه بعدی مجموعه بازی‌های Battlefield برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است و در دوره مدرن جریان دارد.

عرضه ناموفق بازی Battlefield 2042 که هم در جلب نظر منتقدها و بازیکن‌ها شکست خورد و هم فروش پایینی داشت، شرکت الکترونیک آرتز را وادار کرد که تا در برنامه‌های خود برای مجموعه بتلفیلد مجددا ارزیابی‌هایی انجام دهد و وظیفه توسعه نسخه‌های آینده آن را به چند استودیو محول کند. درحال‌حاضر اطلاعاتی که از آینده این سری بازی داریم بسیار کم است، اما به‌تازگی تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ جزئیات جدیدی در این رابطه به‌اشتراک گذاشته است.

این‌طور که هندرسون گزارش داده است، نسخه بعدی Battlefield در اکتبر سال ۲۰۲۵ (مهر یا آبان ۱۴۰۴) منتشر می‌شود و توسعه‌دهندگان قصد دارند تا با این بازی به ریشه‌های مجموعه Battlefield بازگرداند. بخش چندنفره این بازی شامل نبردهای ۶۴ نفره خواهد شد و درحالی‌که سیستم چهار کلاسه این مجموعه در این نسخه بازمی‌گردد، قرار است شاهد بهبودهایی در مکانیک تخریب بازی باشیم.

ظاهرا این بازی در دوران مدرن (بین سال ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ میلادی) اتفاق می‌افتد و داستان آن نیز روی استفاده از فناوری‌های مدرن در جنگ و میدان‌های نبرد تمرکز دارد. تام هندرسون می‌گوید که کمپین تک‌نفره این توسط استودیوی Ridgeline Games که مدتی پیش مارکوس لتو، کارگردان خود را از دست داد، در حال توسعه است. او همچنین ادعا می‌کند که این اثر با یک تجربه بتل رویال رایگان همراه خواهد بود که به‌دست استودیوی Ripple Effect در حال ساخت است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده