// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ برگزاری رویداد Future Games Show اعلام شد

در رویداد Future Games Show Spring Showcase بیش از ۴۰ بازی از ناشرانی نظیر بندای نامکو و کوانتیک دریم به نمایش در می‌آیند.

گیمز رادار اعلام کرد که رویداد Future Games Show Spring Showcase در تاریخ ۲ فروردین ۱۴۰۳ (۲۱ مارس ۲۰۲۴) بازخواهدگشت. این شوکیس ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت ایران برگزار خواهد شد و بیش از ۴۰ بازی از ناشرانی مثل The Chinese Room، بندای نامکو و کوانتیک دریم را به نمایش می‌گذارد. سامانتا بئار، صداپیشه کارلاک در Baldur's Gate 3 و بن استار، صداپیشه کلایو در Final Fantasy 16 میزبان‌های این مراسم خواهند بود.

با اینکه نام بازی‌های حاضر در Future Games Show مشخص نشده است، اما بن استار درباره این شوکیس گفت: «ما چند نمایش شگفت‌انگیز، تریلرهای جدید و اولین نگاه به برخی از مهم‌ترین آثار سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت. به ما محلق شوید؛ زیرا نمی‌خواهید آن را از دست دهید!» سامانتا بئار هم افزود: «در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه چند بازی عالی بودیم. به ما بپیوندید تا ببینیم در آینده شاهد چه آثاری خواهیم بود.»

باندای نامکو احتمالا بازی‌هایی مثل Synduality: Echo of Ada ،Sand Land ،Little Nightmares 3 و The Dark Pictures Anthology: Directive 2080 را در شوکیس Future Games Show به نمایش درآورد. استودیو The Chinese Room نیز ممکن است برای نمایش گیم‌پلی بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 و اعلام تاریخ عرضه بازی Still Wakes the Deep حاضر شود.

گمانه‌زنی درباره Quantic Dream کمی دشوار است؛ زیرا این توسعه‌دهنده تنها روی بازی Star Wars Eclipse کار می‌کند که جزئیات زیادی از آن پس از معرفی در ماه دسامبر ۲۰۲۱ منتشر نشده است. پس از این رویداد شاهد Expansion Pack خواهیم بود که شامل مصاحبه با توسعه‌دهنده‌ها است و سورپرایزهای خودش را دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده