// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵

تریلر Rise of the Ronin سلاخی دشمنان با ترکیب حملات را نشان می‌دهد

تریلر گیم‌‌پلی جدیدی از Rise of the Ronin پخش شده است که سلاح‌ها و مبارزات بازی را به نمایش در می‌آورد.

مدتی قبل استودیو Team Ninja با پخش تریلر جدیدی از Rise of the Ronin به نمایش طراحی مبارزات بازی پرداخت و اکنون یک تریلر گیم‌پلی تازه برای نمایش سلاح‌های متفاوت و مبارزات را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر انواع سلاح‌ها، قابلیت‌های هر کدام و نحوه استفاده از آن‌ها را به نمایش می‌گذارد.

سلاح‌های مخصوص مبارزات نزدیک شامل کاتانا، نیزه و سرنیزه می‌شوند؛ درحالی‌که برای مبارزه از راه دور می‌توان از هفت‌تیر، شعله‌افکن، تیرکمان و تفنگ استفاده کرد. همچنین گیمرها می‌‌‌توانند هنگام استفاده از گلایدر به دشمنان شلیک کنند. قلاب نیز یک ابزار بسیار کارآمد است؛ چراکه بازیکن‌ها با استفاده از آن قادر خواهند بود تا بشکه‌های منفجره را به سمت دشمنان متفاوت پرتاب کنند، فاصله خود را با دشمن کم کنند یا به‌شکل مخفیانه آن‌ها را از بین ببرند.

سلاح‌های Rise of Ronin مشابه سلاح‌های مجموعه بازی Nioh‌ امکان اجرای ترکیبی از حملات را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کنند. برای مثال گیمرها می‌توانند با قلاب به دشمنان ضربه بزنند و سپس به وسیله هفت‌تیر به‌ آن‌ها شلیک کنند و درنهایت با استفاده از کاتانا ضربات مهلکی را وارد سازند.

بازی Rise of Ronin در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس) روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده