نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

بسته الحاقی Elden Ring یک ویژگی Sekiro را به ارث می‌برد

وجود یک عنصر ارتقاء سطح جدید در بسته الحاقی Elden Ring تأیید شده است که به Attack Power بازی Sekiro شباهت دارد.

بسته الحاقی مورد انتظار Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در تابستان ۲۰۲۴ از راه می‌رسد و دنیای جدیدی با نام Land of Shadow، دشمن‌های جدید و بیش از ۱۰ باس را به‌همراه می‌آورد. این دی‌ال‌سی روی بازی اصلی تأثیری نخواهد داشت، اما برای دسترسی به آن باید مقدار نسبتا قابل توجهی از الدن رینگ را تجربه کنید.

صرف‌نظر از اینکه با چه سطحی وارد Shadow of the Erdtree شوید، این بسته الحاقی شامل یک عنصر افزایش سطح جدید می‌شود. هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring، اخیرا در مصاحبه با رسانه فامیتسو گفت: «اگر چیزی شبیه به Attack Power در بازی Sekiro: Shadows Die Twice را تصور کنید، درک بهتری از آن خواهید داشت؛ چیزی شبیه به یک شدت حمله مستقل از سطوح فعلی است که فقط در منطقه بسته الحاقی تأثیرگذار خواهد بود.»

ویژگی Attack Power با شکست باس‌ها و ارائه آن‌ها به Sculptor’s Idol افزایش می‌یابد. این مورد بر میزان آسیب‌رسانی Vitality و Posture تأثیر می‌گذارد و مستقل از امتیاز مهارت کسب‌شده یا توانایی‌های آزادشده است.

چرا این مورد با وجود مکانیک سطح‌بندی و ارتقاء سلاح بازی Elden Ring در این بسته الحاقی پیاده‌سازی شده است؟ هیدتاکا میازاکی دلیل این تصمیم را ارائه آزادی عمل بیشتر به بازیکن در مواجهه با برخی از چالش‌ها عنوان می‌کند: «[بازیکن می‌گوید] این باس خیلی قدرتمند است؛ پس به منطقه‌های دیگر می‌روم و پس از قوی‌ترشدن دوباره آن را به چالش خواهم کشید.» کسانی که به‌دنبال یک تجربه چالش‌برانگیزتر نیز هستند، از این مورد استقبال خواهند کرد.

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) با قیمت ۴۰ دلار برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده